חדשות בארץ

אביו של עמית בן יגאל הי"ד: "הורדתי את דגל ישראל לחצי התורן"

ברוך בן יגאל הגיע לבית העלמין בבאר יעקב, בו טמון בנו, והגיב בכאב עמוק על החלטת שופטי בג"ץ לבטל את צו ההריסה לבית המחבל שרצח את עמית הי"ד: "אני מרגיש מושפל"

  • כ' אב התש"פ||עודכן
אא

ברוך בן יגאל, אביו של לוחם צה"ל עמית בן יגאל הי"ד שנהרג לפני שלושה חודשים בפיגוע טרור בכפר יעבד, הגיב בצהריים (שני) בכאב עמוק על החלטת שופטי בג"ץ לבטל את צו ההריסה לבית המחבל שרצח את בנו.

"אני מרגיש מושפל. כרגע הורדתי את דגל ישראל לחצי התורן, שיראו כל עם ישראל", אמר האב השכול, שהגיע לבית העלמין הצבאי בבאר יעקב בו נטמן בנו. "הוא לא צריך להיות למעלה ביום הזה. זה יום לא טוב למדינת ישראל, זה יום לא טוב לחיילי צה"ל הלוחמים הטהורים שלנו. יש לנו צבא נהדר, יש לנו צבא מצוין, רמטכ"ל מצוין, מפקדים מצוינים ולוחמים נהדרים, שהשם ישמור אותם".

(מתוך: עמוד הפייסבוק של ברוך בן יגאל)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים