חדשות בעולם

פריצת הענק בטוויטר: בן 19 בלבד - צפוי לעונש של 45 שנות מאסר

לפני כחודש פרצו האקרים אלמוניים לחשבונות טוויטר של 130 אנשי מפתח ובכירים אמריקניים ביניהם ברק אובמה, ביל גייטס, אילון מאסק ועוד - והצליחו לגנוב מהם למעלה ממאה אלף דולר. כעת אחד מהם צפוי לעונש של 45 שנות מאסר 

אא

לפני כחודש פרצו האקרים אלמוניים לחשבונות טוויטר של 130 אנשי מפתח ובכירים אמריקניים ביניהם ברק אובמה, ביל גייטס, אילון מאסק ועוד - והצליחו לגנוב מהם למעלה ממאה אלף דולר. 

רשימת חשודים ארוכה הייתה לאינטרפול, והשמות נבדקו בזה אחר זה ונחשפו לתקשורת כשהאחרון בחבורה הוא נער כבן 19 בלבד - מייסון שפרד שמו, שעומד כעת בפני עונש של 45 שנות מאסר. 

על פי עדויות חבריו, מייסון הוא ילד רגיל שאהב כדורגל, ואף שיחק בקבוצת אוויספורד - בה שיחק גם חברו מת'יו נויס. "הקשר בינינו התנתק, ולא ראיתי אותו שנים", סיפר נויס. "כולנו שמענו על האישומים נגדו, אבל אף פעם לא היה שום דבר במייסון שמושך תשומת לב. הוא היה אז בחור נורמלי ושמח", אמר. 

חבר אחר מאותה קבוצת כדורגל סיפר ל'דיילי מייל' כי מייסון החל להתבודד לאחרונה - אם כי עובדה זו לא היה בה די כדי לקשר אותו עם מעשה נאלח שכזה. 

איך הצליחו הפורצים לשלשל אל כיסם 76,000 פאונד? בחשבונות שאליהם פרצו הם הצליחו לפרסם ציוצים שקוראים לעוקבים להעביר ביטקוין תמורת הכפלת הסכום שאותו יתנו. חשוד נוסף שנעצר בחשד שהוא מעורב בפריצה הוא נימא פזלי בן ה-22 מקולורדו, בוניור רג'יס וגרהאם איוון קלארק מטמפה - שניהם בני 17 בלבד.

תגיות:אנגליהמאסרטוויטרפרצההאקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה