חדשות בריאות

צבי יחזקאלי נדבק בנגיף הקורונה

הפרשן לענייני ערבים, צבי יחזקאלי, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. הוא אינו סובל מתסמינים, ויישאר בבידוד במשך שבוע נוסף. יו"ר ימינה, נפתלי בנט, וכמה מעובדי חדשות 13 ששהו בקרבתו נכנסו לבידוד

צבי יחזקאליצבי יחזקאלי
אא

הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. בעקבות האבחון, נכנסו כמה מעובדי חברת החדשות של הערוץ לבידוד עד יום שני הקרוב – ביניהם המגישים אודי סגל ותמר איש שלום, והפרשן לענייני צבא אלון בן דוד.

בריאיון לאתר וואלה, סיפר יחזקאלי כי ביום רביעי שעבר קיבל הודעה כי עליו להיכנס לבידוד מאחר ועבר ליד חולה קורונה שאינו מוכר לו: "נכנסתי לבידוד, ואתמול עשיתי בדיקה ויצא חיובי. לא מבין איך אני בלי תסמינים. אני מתכונן לשבוע נוסף ואחרון של בידוד".

יחזקאלי הביע צער על כך שחבריו למערכת נאלצים להיכנס לבידוד בגללו. "אבל הכל משמיים והכל לטובה", הוסיף, "קצת זמן איכות עם האני שלך. מקווה שלכולם זה יהיה חיובי. שבת שלום, בריאות, וטוב שאנחנו בארץ ישראל ולא בלבנון".

מוקדם יותר היום, הודיע יו"ר ימינה, חבר הכנסת נפתלי בנט, על כניסתו לבידוד עד יום ראשון הקרוב, וזאת לאחר ששהה בקרבתו של יחזקאלי. "הבוקר נודע לי שלפני שבוע וחצי שהיתי מספר דקות ליד נשא קורונה", כתב בטוויטר. "אין ולא היו לי שום תסמינים. שבת שלום לכולם". בהמשך הבהיר בנט את דבריו: "למיטב הערכתי לא נדבקתי, ולא קיבלתי סמס מאיכון השב"כ או כל הודעה רשמית. אך ליתר ביטחון הכנסתי עצמי לבידוד עד ראשון הקרוב. הכל בסדר גמור, וממשיך לעבוד כרגיל".

תגיות:צבי יחזקאלינגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה