חדשות בעולם

טראמפ טען שילדים "חסינים כמעט לגמרי" מקורונה – פייסבוק מחקה את הסרטון

פייסבוק מחקה קטע מריאיון של נשיא ארצות הברית לרשת "פוקס ניוז", בו קרא לפתוח מחדש את בתי הספר וטען כי ילדים "חסינים כמעט לגמרי" מפני הקורונה. מהחברה נמסר, כי הסרטון הפר את מדיניותה שלא לפרסם "טענות כוזבות" בנוגע לנגיף

טראמפ (צילום: שאטרסטוק)טראמפ (צילום: שאטרסטוק)
אא

פייסבוק הסירה הלילה (בין רביעי לחמישי) סרטון שפרסם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. מדובר בקטע מריאיון שערכה רשת "פוקס ניוז" עם הנשיא, בו טען כי ילדים "חסינים כמעט לגמרי" מפני נגיף הקורונה.

דובר של פייסבוק מסר, כי הסרטון הוסר מהרשת החברתית מאחר וכלל "טענות כוזבות, לפיהן קבוצה מסוימת של אנשים חסינה מפני הקורונה. זו הפרה של המדיניות שלנו בכל הנוגע למידע שגוי ומזיק על הנגיף".

זו הפעם הראשונה שפייסבוק מסירה פוסט של טראמפ הקשור לקורונה. בחודש שעבר הסירה החברה מודעות פרסומת שהועלו לעשרות עמודים במסגרת מסע הבחירות של טראמפ לנשיאות, בהן נכלל סמל בו השתמש המשטר הנאצי לסווג אסירים פוליטיים. המודעות כוונו נגד ארגון השמאל הרדיקלי אנטיפה (Antifa), ובפייסבוק הסבירו כי הן הפרו את מדיניות החברה נגד פרסומים של "שנאה מאורגנת".

בריאיון הטלפוני שהעניק אתמול טראמפ ל"פוקס ניוז", הוא חזר על קריאתו בתקופה האחרונה לפתוח מחדש את בתי הספר, וטען כי הנגיף "הולך להיעלם": "הדבר הזה הולך להיעלם – הוא ייעלם כמו שדברים נעלמים. אני סבור שעל בתי הספר להיפתח. ילדים חסינים כמעט לגמרי מהמחלה הזו. קשה להאמין, אבל יש להם מערכת חיסונית חזקה יותר משלנו מול הנגיף".

תגיות:פייסבוקדונלד טראמפֿ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה