חדשות בארץ

צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס בתגובה לשיגור רקטה

בעיריית שדרות דיווחו על נזק שנגרם לרכב כתוצאה מרסיסים מיירוט הטיל. עוד אמרו בעירייה כי אזעקת צבע אדום נשמעה בעיר בזמן שעשרות רכבים שהו במתחם דרייב אין מיוחד שנחנך באותה שעה ברחבת השוק העירוני וצפו בסרט

נזק שנגרם לרכב מרסיסי יירוט בשדרות (צילום: אורנית פחימה)נזק שנגרם לרכב מרסיסי יירוט בשדרות (צילום: אורנית פחימה)
אא

דובר צה"ל הודיע הלילה (שני) כי כלי טיס תקפו יעדים של חמאס בעזה בתגובה לשיגור רקטה לעבר ישראל. אזעקת צבע אדום הופעלה סמוך לשעה 21:00 בעיר שדרות וביישובים הסמוכים לה, ניר עם ואור הנר בעקבות השיגור, שיורט על ידי מערכת כיפת ברזל. בצבא אמרו כי בין המטרות שהותקפו בעזה, אתר לייצור בטון המשמש לחפירת תשתיות תת קרקעיות ותשתיות תת קרקעיות של חמאס.

הדרייב אין המיוחד שהוקם בשדרות (מתוך פייסבוק)הדרייב אין המיוחד שהוקם בשדרות (מתוך פייסבוק)

בעיריית שדרות דיווחו על נזק שנגרם לרכב כתוצאה מרסיסים מיירוט הטיל. עוד אמרו בעירייה כי אזעקת צבע אדום נשמעה בעיר בזמן שעשרות רכבים שהו במתחם דרייב אין מיוחד שנחנך באותה שעה ברחבת השוק העירוני וצפו בסרט. "הרקטה יורטה על ידי כיפת ברזל ורסיסי היירוט נפלו באחד מרחובות העיר וגרמו נזק לכלי רכב", נמסר.

מדובר צה"ל נמסר כי הם רואים "בחומרה רבה" כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיכו לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. הצבא הודיע כי ישראל רואה בחמאס כנושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, ו"הוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

הפעם האחרונה שבה שוגרו רקטות מהרצועה לעבר ישראל הייתה לפני כחודש, אז נורו שלוש רקטות לעבר יישובי עוטף עזה. שתיים מהרקטות התפוצצו בשטח פתוח ולא גרמו נזק, ואחת נוספת יורטה על ידי כיפת ברזל. דובר צה"ל מסר אז כי חיל האוויר תקף בתגובה תשתית תת-קרקעית של חמאס בצפון הרצועה.

תגיות:חמאסצה"לעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה