חדשות בארץ

נס בבני ברק: בן חודש נשכח ברכב, וחולץ בזכות עוברת אורח עירנית

נס לאור היום בבני ברק: תינוק בן חודש בלבד שנשכח על ידי אביו בתוך רכב לוהט עם וילונות - חולץ הודות לעירנותה של עוברת אורח שהבחינה בו 'במקרה' והזעיקה למקום את כוחות החילוץ וההצלה

(צילום: ארגון ’ידידים’)(צילום: ארגון ’ידידים’)
אא

נס לאור היום בבני ברק: תינוק בן חודש בלבד שנשכח על ידי אביו בתוך רכב לוהט עם וילונות - חולץ הודות לעירנותה של עוברת אורח שהבחינה בו 'במקרה' והזעיקה למקום את כוחות החילוץ וההצלה. 

התקרית אירעה אתמול (א') ברחוב קהילות יעקב בעיר. 

שמעון ברדי, חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א וכונן ידידים, הצליח לחלץ את התינוק בנסי ניסים, לאחר ששבר את החלון של הרכב הנעול. 

למקום הוזעקו גם חובשים וצוותי רפואה שבדקו את התינוק במקום ואישרו כי למרבה המזל, אין צורך לפנות אותו לבית החולים. "קיבלתי את הקריאה ויצאתי מיד למקום", שחזר ברדי. "כשהגעתי נאמר לי שהתינוק שוהה זמן רב ברכב. הסקתי שהתינוק במצוקה עקב החום הלוהט והזמן הרב שהוא שהה ברכב, והחלטתי לשבור מיד את חלון הרכב ולחלץ את התינוק".

לדבריו, בגמר החילוץ הופיע האב המבוהל כשהוא מתנשף לאחר שרץ לרכבו, תוך שהוא ממלמל בבהלה 'אין לי מושג איך שכחתי את התינוק באוטו'. "אין ספק שהתינוק ניצל בזכות ערנותה של עוברת האורח, שהציצה מבעד לוילונות של הרכב והצליחה לזהות את חומרת המצב ולהצילו בזמן".

תגיות:שכחת ילדים ברכבתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה