חדשות בארץ

השר רפי פרץ נדבק בקורונה, אלקין ייכנס לבידוד

נוסף לאלקין, בישיבת הממשלה נכחו עוד כמה שרים, וככל הנראה גם הם יידרשו להיכנס לבידוד. קצין הכנסת, יוסף גריף, הודיע לכל מי שהיו בקרבתו של פרץ, ששהה במשכן בימים שלישי ורביעי, להישאר בבית עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות

השר פרץ, במרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)השר פרץ, במרץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, הודיע אמש (ראשון) כי נמצא חיובי לנגיף הקורונה. בעקבות כך, השר להשכלה גבוהה ומשאבי המים, זאב אלקין, נכנס לבידוד למשך השבוע הקרוב, לאחר שנפגש עם פרץ בישיבת הממשלה ביום ראשון. פרץ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי". עוד מסר כי הוא "‏מרגיש כרגע טוב" ו"מאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל". 

נוסף לאלקין, בישיבת הממשלה נכחו עוד כמה שרים, וככל הנראה גם הם יידרשו להיכנס לבידוד. "הייתי, כמו עוד מספר שרים, יחד איתו באותו חדר ביום ראשון הקודם במהלך ישיבת הממשלה", צייץ אלקין. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהה באותה ישיבה, ומלשכתו נמסר כי טרם הסתיימה החקירה האפידמיולוגית שתקבע האם יצטרך לשהות בבידוד. משרד הבריאות הורה למפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, לשהות בבידוד לאחר שנועד עם פרץ. קצין הכנסת, יוסף גריף, הודיע לכל מי שהיו בקרבתו של פרץ, ששהה במשכן בימים שלישי ורביעי, להישאר בבית עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות.

קודם לבדיקה שאימתה את הידבקותו של פרץ, בשבוע שעבר נודע שמנכ"ל משרדו, אבי כהן, נדבק בקורונה, ופרץ ועובדי משרדו התבקשו לשהות בבידוד. בידיעות אחרונות פורסם כי כהן לא חש בטוב במשך כמה ימים, אולם בחר להמשיך לבוא למשרד.

תגיות:הרב רפי פרץקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה