פעילות הידברות

הקייטנה המשודרת של הידברות מתחילה היום. הילדים שלכם הולכים ליהנות ולהחכים!

כל השנה אתם משקיעים בילדים – ומה עם החופשה? הירשמו כבר עכשיו לקייטנה של הידברות, החל מהיום ועד סיום החופשה, ותיהנו מ-6 שעות יומיות של תכנים איכותיים לילדים בכל הגילים

  • י"ב אב התש"פ
אא

כל השנה אנחנו משקיעים בילדים שלנו, בזמן, בכסף ובכל דבר שהם זקוקים לו. אנחנו שולחים אותם למוסדות הלימוד הטובים ביותר עבורם, שיחנכו אותם בצורה ערכית ונכונה, ולעיתים קרובות גם משקיעים בכך סכומי כסף לא מעטים. אנחנו מלמדים אותם ומחנכים אותם לאורך כל השנה – ואז מגיעה החופשה.

ובחופשה, כבר אין מורה שמדריך את הילדים כל הזמן, כבר אין תעסוקה קבועה לאורך היום. הילדים יוצאים מהבית ומסתובבים בחוץ, לא תמיד אנחנו יודעים בדיוק עם מי, או שהם יושבים במשך שעות מול המסך – שמהווה בייביסיטר מפוקפק במיוחד. באלו תכנים הם צופים? אלו ערכים הם מקבלים מהתכנים הללו? הם ודאי לא צורכים שם תוכן ערכי, אלא את ההפך הגמור, במקרים רבים. ומה יהא על השקעה של שנה שלמה בחינוך?

השנה, עם הקורונה שסביבנו, המצב קשה ומורכב עוד יותר. התוכניות לחופש שמתוכננות במשפחות רבות – התבטלו, התקצרו או השתנו. גם מה שאפשר – המצב הכלכלי לא תמיד מאפשר, והילדים נשארים עם מינימום של תעסוקה איכותית.

הידברות החליטה להרים את הכפפה, ולהביא את הקייטנות – אליכם הביתה. במקום לצפות בתכנים ריקים, הם יכולים לצפות בתכנים איכותיים, ערכיים ומרתקים במיוחד. כן, זו הקיטנה של הידברות – 6 שעות רצופות של תכנים לילדים בכל הגילים, בשידור חי ועם מקסימום של הנאה, בכל יום ראשון עד חמישי ולאורך כל החופשה, החל מהיום ועד תחילת שנת הלימודים.

התכנים מיוחדים לילדים, ויעניקו להם שעות של הנאה ושל לימוד – ציור ויצירה, לימודים של מתימטיקה, אנגלית וגמרא בצורה מרתקת ועם טיפים מיוחדים לילדים, וגם פעילויות אינטראקטיביות בשידור חי, כמו "מלחמת המוחות" של הקליקרים ועוד מגוון הפתעות.

הילדים ייהנו לצפות גם בתכנים אהובים כמו "שלומי וסתם", "אושרי ואסף", פרקים מיוחדים בשידור חי של "כמו גדולים" ועוד המון הנאות: "הקפטנים" בשידור חי, "פינת היצירה עם יהונתן", "אבא יהודה", "אופס וזבנג", "מציירים עם מנדי" ועוד.

הירשמו כעת לקייטנה, וגם ילדיכם יוכלו ליהנות מחופשה מרתקת, מהנה וגם ערכית ומחזקת. כל מה שאתם מחפשים בשביל הילדים שלכם בחופשה הקרובה.

לצפייה ישירה בקייטנה – לחצו כאן.

תגיות:קייטנהפעילות הידברותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה