חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: הפגנות ברחבי הארץ, ועלייה של 1,193 נדבקים

עלייה של 1,193 נדבקים; השר רפי פרץ אובחן כחולה בקורונה, וח"כ צביקה האוזר לא יאפשר ממשלה צרה. סיכום חדשות השבת

  • י"א אב התש"פ
אא

מס' הקרבנות מנגיף הקורונה עלה ל-523: משרד הבריאות מעדכן הערב (מוצאי שבת) כי נכון להערב, מניין הנדבקים מנגיף הקורונה בישראל עומד על 72,163. מדובר בעלייה של 1,193 חולים מאז העדכון הקודם, ביום שישי בשעה 17:53.

מחר (ראשון) יחולקו המענקים החד-פעמיים לאזרחים: היקפה של תוכנית המענקים מסתכם בכ-6.7 מיליארדים שקלים, והיא נועדה לעודד את הצריכה ואת התעסוקה ולהניע את גלגלי הכלכלה, וזאת ברקע המשבר הכלכלי אליו נקלעה ישראל בשל מגפת הקורונה. כל תושב מעל גיל 18 יהיה זכאי למענק בגובה 750 שקלים. בהתאם לסיכום שהושג בין שר האוצר ישראל כץ ויו"ר ועדת הכספים, משה גפני, יינתן מענק חד-פעמי נוסף של 500 שקלים בעבור כל ילד עד לילד הרביעי במשפחה. עבור הילד החמישי ואילך יעמוד המענק על 300 שקלים לילד.

הרב אברהם יוסף, רב העיר חולון: "מי שמזלזל בהוראות משרד הבריאות הוא חסר דעת ושופך דמים. כל מי שמזלזל - אין בו דעת. אני אומר בפירוש - אין בו דעת. אל תסתכלו לא על הזקנקן או מה שיש בו, שום דבר לא קובע".

השר רפי פרץ אובחן כחולה בנגיף הקורונה: יו"ר 'הבית היהודי', השר רפי פרץ, הודיע הערב כי אובחן כחולה בנגיף הקורונה. לדבריו: "עם צאת השבת התברר לי כי יצאתי חיובי, מרגיש טוב ומאחל רפואה שלמה לכל החולים".

המונים מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: המונים מפגינים במוצאי השבת נגד המשך כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההפגנות נערכות בגשרים ברחבי הארץ, בקיסריה, בתל אביב, ובסמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

האם עד סוף השנה יהיה חיסון לנגיף הקורונה? על פי הפרסום בכאן 11, דו"ח של אמ"ן מעריך כי עד סוף השנה יחל ייצור המוני של חיסון לנגיף קורונה. על פי הדיווח, הדו"ח עצמו הופץ לשרי הממשלה ולבכירים בתהליכי קבלת ההחלטות בנוגע להתמודדות עם הנגיף.

האוזר בשיחות סגורות למקורביו: ח"כ צביקה האוזר, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, אמר למקורביו כי אין סיכוי שיסכים לממשלה צרה. "לא נסכים לממשלת 61, אי אפשר לנהל את הקורונה בלי ממשלת אחדות. ממשלת 61 זו תאונה היסטורית שלא ניתן לה יד. לקראת החורף חסרים שני מיליון חיסונים לשפעת, חסרות 1,500 מיטות – וצריך להגיע לפי 2 בדיקות קורונה ביום".

תגיות:הפגנותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה