חדשות בעולם

מעלה חיוך: מה הוקרן עבור החולים על בניין הפרלמנט בלונדון?

שוכני בית החולים בלונדון נדהמו לגלות פרצוף סמיילי ענקי מוקרן על בניין הפרלמנט מעבר לכביש. הפרצופון הוקרן במשך כל הלילה על מנת "להזכיר לכולם לחייך גם מתחת למסכה"

אא

פרצוף צהוב מחייך (סמיילי) הוקרן על בית הפרלמנט בלונדון במשך לילה שלם, זאת על מנת להעביר מסר מעודד לאנשים ולחולים בבית החולים השוכן ממש מעבר לכביש.

כל חיוך, ובמיוחד אחד ברוחב 25 מטר, יכול לעודד אנשים ולהרים את רוחם, ועוד יותר כשהוא נמצא על קיר שלם מול בית החולים המרכזי בעיר. כאמור, הסמיילי המחויך הוקרן על המבנה הענק למשך לילה שלם ביום האימוג'י העולמי, והיה הפתעה גדולה מאוד לכל מי שעבר באזור.

לדמות החיובית, שהוקרנה במלואה מול בית החולים "סיינט תומס", היה בעצם תפקיד אחד: להזכיר לאנשים לעשות את הדבר הפשוט והקל ביותר שאדם יכול לעשות גם כשקשה - לחייך. עוברי אורח שראו את האימוג'י מתנוסס מעבר לנהר, אכן אמרו שהוא "הפתיע אותם ורומם את מצב רוחם".

ה"סמיילי" הענק הפך במהרה לוויראלי והועלה ברשתות חברתיות, בנוסף לסיקור החדשותי הרגיל. מסתבר שלא בכל יום זוכים אנשי לונדון למחווה משמחת שכזאת, והדבר גרם להתרגשות גדולה.

"לראות את הסמיילי גרם לי לצחוק", אמר דייב קראופורד. "זה גם בדיוק מול בית החולים, ואתה מקווה שהאנשים שם מסתכלים החוצה כדי לראות זאת". עוברת אורח נוספת, קייט סנדיסון, אמרה שהפרויקט היה הפתעה נהדרת. "זה נראה נהדר וגרם לי להרגיש טוב, זה גרם לי לחייך".

מארגני האירוע שנהנו מהתגובות המפרגנות, הדגישו את המסר שרצו להעביר ואמרו: "היה לנו חשוב לעשות זאת על מנת לעודד אנשים להסתכל על הטוב שיש בחייהם מדי יום". כשנשאלו מדוע בחרו בחיוך להעברת המסר, ענו: "כולם יודעים שאנחנו זקוקים ליותר חיוכים, במיוחד בתקופה זו בה קשה לראות אם מישהו אכן מחייך מתחת למסיכה".

תגיות:חיוךלונדוןסמיילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה