חדשות יהדות

מלאכים בצל הקורונה: חיתנו בחצר ביתם 30 זוגות, שחתונתם התבטלה בשל המצב

על רקע האיסור להתקהל, נאלצו עשרות זוגות לבטל את חתונתם - צעד שגרר לא מעט הפסדים כלכליים ומפח נפש עבור הזוגות. מי שנרתם לעזרתם היו בני זוג מאשקלון, שהזמינו את הזוגות להתחתן בחצר ביתם, ונענו בצורה מדהימה

אא

כשהרב אריה סלומון ואשתו יפה החליטו להזמין זוגות צעירים להתחתן בחצר ביתם בפוסט שפרסמו ברשתות החברתיות - הם לא תיארו לעצמם שההיענות תהיה כל כך גדולה. 

על רקע האיסור להתקהל, נאלצו עשרות זוגות לבטל את חתונתם - צעד שגרר לא מעט הפסדים כלכליים עבור הזוגות. 

בני הזוג סלמון כאבו את כאבם של הזוגות שביקשו להתחתן, וחשבו על דרך לעזור להם.

חשבו ומצאו: הם תלו על ביתם שלט שמזמין את הזוגות לערוך את החתונה בחצר ביתם, ולא לבטל אותה לגמרי. בגלל הקורונה, לא מעט זוגות שרצו להתחתן, נאלצו לבטל הכל. "ראינו את המצוקה של אותם זוגות, והחלטנו לפעול כדי לקיים בכל זאת את המצווה הגדולה הזאת, למרות הקשיים", משחזרים השניים בראיון לרשת 13. 

התחילו להגיע אלינו שמועות על זוגות שאין להם איפה להתחתן כי האולמות נסגרו והכל בוטל, זוגות שרצו מאוד להתחתן למרות הכל, ואז העלינו את הרעיון 'בואו להתחתן אצלנו בחצר'. ברוך השם יש לנו חצר גדולה, הכל בחינם כמובן".

 

הפרסום ברשתות החברתיות עשה לו כנפיים, ועד מהרה הגיעו לפתחם עוד ועוד בקשות של זוגות שרצו להינשא בחצר ביתם. "הגיע מבול של טלפונים", הם משחזרים. "הופתענו מאוד מהביקוש".  

ומה באשר לקורונה? בני הזוג סיפרו כי החשש מהמחלה היה ברקע תמיד. בכל אופן, זו לא תקופה שבה פשוט להכניס אורחים זרים הביתה. "אבל נשמענו לכל ההוראות ועשינו הכל לפי הכללים, ונשמרנו עד כמה שאפשר. אני אמרתי לכולם: 'הקורונה אמנם מדבקת, אבל השמחה מדבקת יותר'".

לדבריהם, הם לקחו בחשבון גם את הסיכון שמי מהם יידבק. "זה סיכון שלקחנו, אבל המצווה חשובה יותר בעיניי. הרצון לעזור לאחרים פשוט גבר על כל הסיכונים. זכינו שיש לנו את הזכות לעזור לזוגות לקיים את המצווה החשובה", הם מסכמים. 

תגיות:ביתחתונותחרדיםאולמותביטולקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה