סלבס בהתחזקות

משה פרץ מרגש: מה החזיר אותו לבית הכנסת, והזכיר לו את עצמו בילדות?

בן שמונה וחצי מהתנחלות 'עץ אפרים' שבשומרון - ריגש לאחרונה את הזמר משה פרץ, כאשר עלה לבמה, ושר לפני פרץ את הפיוט 'אגדלך' - ביחד עם אביו. "הביצוע הזה החזיר אותי לבית הכנסת, והזכיר לי את עצמי בגיל הזה", הוא אומר

(צילום: Gideon Markowicz/Flash90)(צילום: Gideon Markowicz/Flash90)
אא

בן שמונה וחצי מהתנחלות 'עץ אפרים' שבשומרון - ריגש לאחרונה את הזמר משה פרץ, כאשר עלה לבמה, ושר לפני פרץ את הפיוט 'אגדלך' - ביחד עם אביו. 

במהלך מפגש זום שהתקיים בין מנחי 'בית הספר למוזיקה' - סיפר פרץ על התגובות המרגשות שהוא קיבל בעקבות האודישן של תורג'מן, ואמר כי הביצוע הזה "החזיר אותי לבית הכנסת, והזכיר לי את עצמי בגיל הזה".

איתי תורג'מן על הבמהאיתי תורג'מן על הבמה

כידוע, פרץ קשור מאוד לבית הכנסת של נוף ילדותו בטבריה, בית הכנסת שבו החל לשיר לראשונה בחייו. "יש לי עדיין את הטעם של הסוכריה שקיבלתי כאן, בפה. אני מתרגש בכל פעם שאני מגיע לכאן", אמר לפני כשלוש שנים, בסרטון שבו הוא נראה מבקר בבית הכנסת הזה. 

"אני נכנס לפה אני זוכר תמונות שלמות. של אנשים, של... אפילו את הטעם של הסוכריה יש לי כאן", הוא אומר בהתרגשות. "זה האולם הראשון והמכובד שהופעתי בו, ועדיין כשאני מגיע לכאן אני מתרגש מחדש. אנשים היו באים לעשות פה שבתות חתן ובר מצוות, בגלל שאני כאן".

תגיות:בית כנסתחיבורמשה פרץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה