חדשות בארץ

השר הנדל: "הליכה לבחירות – אסון למדינת ישראל"

שר התקשורת יועז הנדל דחה על הסף את האפשרות כי יצטרף לממשלת ימין צרה בראשות נתניהו, ותקף את הדיבורים במסדרונות הפוליטיים על הליכה לבחירות מוקדמות: "בחירות זה לא רק נזק כלכלי, אלא נזק עצום למרקם של החברה הישראלית"

הנדל (צילום: פלאש 90)הנדל (צילום: פלאש 90)
אא

שר התקשורת יועז הנדל (דרך ארץ) התייחס הבוקר (שני) למשבר בין הליכוד וכחול לבן ולדיבורים במסדרונות הפוליטיים על הליכה אפשרית לבחירות מוקדמות. "אנחנו צריכים להירגע כולנו, מכל הצדדים", אמר בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב'. "בעיניי, כל מנהיג שיש לו טיפת אחריות לאומית אמור להבין שאי אפשר ללכת לבחירות בזמן הזה".

"אני שומע כל מיני קולות, שבסביבת נתניהו מהרהרים בבחירות", המשיך הנדל. "זה שיח מבזה, זלזול וחוסר הבנה מוחלט למשבר ולאתגרים. הליכוד, כחול לבן ושאר השותפים בקואליציה צריכים עכשיו להתרכז בצרכים של אזרחי מדינת ישראל".

הנדל הדגיש כי בחירות בעת הזו יהוו "אסון" למדינת ישראל: "בחירות זה לא רק נזק כלכלי, אלא נזק עצום למרקם של החברה הישראלית. אני רואה את שנאת החינם ברחובות. באופן די מוזר, בתקופה הזו של תשעת הימים, ערב תשעה באב, מפלס השנאה עולה ברחוב ומקרין אי יציבות על ממשלת ישראל. צריך להימנע מזה ככל שניתן. הדבר הנכון הוא ממשלה יציבה".

בהתייחסו לדיווחים, לפיהם ראש הממשלה שוקל להקים ממשלת ימין צרה ללא כחול לבן, הבהיר הנדל כי לא יתן לכך יד: "קיבלתי את ההצעות האלו גם בעבר. אמרתי אז לא, ואני אומר עכשיו לא. אני רוצה ממשלת אחדות. אני לא הולך לממשלה צרה עם הליכוד".

בתוך כך, עמית סגל דיווח הבוקר בחדשות 12, כי נתניהו מעוניין ללכת לבחירות כבר בסתיו הקרוב. הדיווח מסתמך על "גורם פוליטי בכיר" ששוחח עם ראש הממשלה, והבין ממנו כי רק התגמשות של כחול לבן בסוגיית התקציב תמנע הידרדרות לבחירות. בליכוד הכחישו את הידיעה.

תגיות:יועז הנדלדרך ארץהליכודכחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה