חדשות יהדות

בלי זום: כך מפיקים יריד ספרים טלפוני במגזר החרדי בתקופת הקורונה

בהתאם להנחיות משרד הבריאות: יריד הספרים השנתי של המבשר ועיריית ירושלים מתקיים במתכונת קורונה מיוחדת

  • כ"ז תמוז התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בהתאם להנחיות משרד הבריאות: יריד הספרים השנתי של המבשר ועיריית ירושלים מתקיים במתכונת קורונה מיוחדת, עם מערך טלפוני מיוחד לרכישה ישירה של ספרים מעשרות מכוני הוצאה לאור וחסידיות לצד הרשתות המובילות אור החיים ועוז והדר, כאשר כל ההזמנות מסופקות עד לפתח הבית.

כדי לשמור על הנחיות משרד הבריאות, קטלוג יריד הספרים הופץ בכל רחבי הארץ, כולל שליחה בפקס, מייל, ווטסאפ ובעמדות נדרים פלוס בכל רחבי הארץ.

ביריד ניתן להשיג אלפי ספרי חסידות שלא ניתן להשיגם בחנויות הספרים, לצד פעילויות תוכן מרתקות, תחרויות, חידון קליקרים, סיפורי ירושלים ועוד. רשתות הספרים הגדולות מציעות לכבוד היריד מחירים בלעדיים, כולל ספרי "אור החיים" ו"עוז והדר" במכירת ענק של ספרי חסידות מפוארים במחירים מוזלים. 

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, בירך על קיום היריד והודה לצוות המקצועי בעיריית ירושלים שהפיק את היריד הטלפוני, בהם הגב' אריאלה רג'ואן, הרב פנחס ארליך והרב אברהם זיטולני, וכן לעיתון "המבשר" שהחליט להוציא את היריד לפועל במתכונת המותאמת למגבלות התקופה.   

מנכ"ל "המבשר", משה פרוש: "אחרי עשר שנים של פעילות רצופה, אנו מודים לה' שעלה בידינו גם השנה להוציא אל הפועל את היריד, וחלילה לא במתכונת מצומצמת, אלא להפך: בשדרוג שמביא לכל דורש את הספרים שאותם הוא מבקש היישר לביתו, בכל רחבי הארץ. המשוב האדיר שקיבלנו עם צאתנו לדרך מהציבור הרחב שהתרגש להתבשר כי גם השנה היריד יפעל, מחזק את ידינו, והננו סמוכים ובטוחים כי בסייעתא דשמיא ההצלחה תקדם את פנינו לתועלת ההמונים שייהנו מהיריד העשיר וממרכולתו התורנית-חסידית העניפה".

כאמור, היריד יצא לדרך ביום ראשון כ' בתמוז, ויימשך עד יום שני כ"ח תמוז בחצות הלילה.

תגיות:עיריית ירושליםספרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה