נטורופתיה ורפואה טבעית

הפתרון המנצח לכאבי מפרקים

סובלים מהמפרקים, מכאבי גב, משרירים תפוסים, מרצועות או גידים כואבים, מנסיגת חניכיים, מנשירת שיער, מציפורניים סדוקות? זה הפתרון עבורכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סובלים מהמפרקים, מכאבי גב, משרירים תפוסים, מרצועות או גידים כואבים, מנסיגת חניכיים, מנשירת שיער, מציפורניים סדוקות, משחיקת סחוס, מאוסטאפרוזיס, מחוסר מיצוק העור (קמטים)? אם משהו מהרשימה קשור אליכם זה אומר שהגוף שלכם צריך חיזוק. הוספת אבקת קולגן לתפריט היומי שלכם היא פתרון ייחודי שישפר את בריאותכם וייתן לכם איכות חיים ומענה לשיפור ההרגשה.

מהו הקולגן?

הקולגן הינו מבין סוגי החלבון העיקריים בגופנו, ומהווה מרכיב עיקרי של רקמות החיבור, כגון גידים, רצועות עור, כלי דם, סחוסים ועוד. קולגן איכותי מהווה מרכיב חשוב בבניית העצם.

הקולגן הוא האחראי לחוזק החיבור ולגמישותם של איברינו. הוא מהווה בין 25 ל- 35 אחוז מכלל החלבונים שבגוף, וגורם לגופנו להראות צעיר להרגיש רעננות מבחינה בריאותית וקוסמטית. הקולגן מהווה 72 אחוז מהחלבון בעצמות, 53 אחוז בסחוסי המפרקים ו-83 אחוז מהחלבון בגידים.

החל מגיל 35, יצור הקולגן הטבעי בגופנו הולך ופוחת באופן משמעותי. במקביל, ככל שאנו מתוחים, וככל שאנחנו צורכים סוכר - אנו משפיעים על היצור הטבעי בגוף, שפוחת עוד יותר ומביא להזדקנות.

ייצור הקולגן בגופינו משפיע עלינו בחלקים משמעותיים מבחינת בריאות הגוף: הוא מגביר ייצור אנרגיה בתאים, מתקן נזקים במערכת העיכול - מעיים וקיבה, מונע ירידה בצפיפות העצם ומשפיע על חוזק העצמות ועל תהליכי אוסטאופורוזיס, שומר על אלסטיות ועל חיוניות המפרקים והסחוסים שבגופנו ואף משפיע בבנייתם ובשיקומם.

בנוסף, הוא מונע דלקות מפרקים, שומר על גמישות השרירים, ומסייע בשיקום השרירים לאחר פציעה; מסייע לזרימת דם תקינה ולשחרור של שומן מדפנות העורקים; מסייע להחלקת העור ומונע קמטים, מחזק את השיער, הציפורניים והחניכיים, ושומר על גמישות, לחות ונפח העור.

צריכה יומית של קולגן איכותי מצוינת כאנטי אייג'ינג מהטבע. ניתן להשיג אבקות קולגן בכשרות מהודרת בחנויות טבע.

להזמנת חוגי בית בהשתתפות הרבנית ר. בצרי (ללא עלות), חייגי 073-2221240

תגיות:שריריםכאבים מפרקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה