חדשות בארץ

אמסלם על ההפגנות נגד נתניהו: "השמאל מוביל לאנרכיה מוחלטת"

בנאום במליאת הכנסת, התייחס השר דודי אמסלם להתפרעויות אמש בהפגנה מול מעון ראש הממשלה: "אנחנו עוד צעד קטן לפני האנרכיה המוחלטת, שמוביל אותה השמאל האלים והעבריין במדינת ישראל. מערכות שלטון החוק צריכות להתעורר לפני שיהיה מאוחר"

אמסלם במליאת הכנסת, היום (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)אמסלם במליאת הכנסת, היום (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אא

(וידאו: ערוץ כנסת)

שר הדיגיטל הלאומי, דודי אמסלם תקף היום (רביעי) בחריפות את ההתפרעויות אמש של המפגינים במרכז ירושלים. "אנחנו עוד צעד קטן לפני אנרכיה מוחלטת, שמוביל אותה השמאל האלים והעבריין במדינת ישראל", אמר בנאום במליאת הכנסת.

"אמש היינו, לדעתי, עדים לאחד המחזות המבישים והמשפילים בתולדות הדמוקרטיה הישראלית במדינת ישראל", הצהיר אמסלם. "צפינו אמש בתמונות מירושלים, ראינו שם את המחסומים מתעופפים על שוטרים, ביצים שהושלכו על כוחות הביטחון, הפרות סדר, אלימות פיזית קשה וגם אלימות מילולית מהחמורות שנראו במחוזותינו אי פעם. כמובן שאין מה לדבר בכלל על כל הסיפור של המסכות, של שמירת מרחק של מאות אנשים".

אמסלם מתח בדבריו ביקורת על רשויות אכיפת החוק: "קומץ של אנשים חוסמים את מרכז עיר הבירה ללא רישיון. אף אחד לא עושה כלום. מנדלבליט רואה את זה, השופטים רואים את זה – כלום. לשמאל מותר הכל – לחסום כבישים, לזרוק בקבוקים על שוטרים, לאיים".

"אני משתומם. מר מנדלבליט, אתה לא רואה כלום? האם אתה עסוק כל היום רק בתיקי ראש הממשלה? אתה לא רואה מה קורה ברחובות?", תקף השר את היועץ המשפטי לממשלה. "מערכות שלטון החוק צריכות להתעורר לפני שיהיה מאוחר".

"מה שהשמאל האנרכיסטי מעולל בימים האחרונים זאת לא הבעת מצוקה בעקבות הקורונה, זו לא מצוקה של עסקים שנמצאים בקשיים. מה שראינו ורואים בימים האחרונים זה עבריינות ואלימות שמכוונת במטרה אחת – להפלת ראש הממשלה במדינת ישראל בכל דרך, רק לא בדרך הדמוקרטית", המשיך אמסלם. "האלימות הזאת נובעת מכך שהשמאל לא מצליח במערכות הבחירות להחליף את שלטון הימין במדינת ישראל, ולכן הוא מתעל את התסכול שלו לאפיקים האלימים ביותר".

תגיות:הפגנותדודי אמסלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה