חדשות בארץ

אב הילדים מהסרטון התלונן במשטרה על כוכב הילדים: "הם פוחדים"

בתלונה, שהוגשה באמצעות עורכי דינו יוסף אלסנע ועאמר אבו עסא, נטען כי "רוי בוי עשה מעשה חמור מאוד. הסרטון שהוא צילם והפיץ פגע בפרטיות הילדים והשפיל אותם. מדובר בגזענות"

(צילום: מתוך הסרטון)(צילום: מתוך הסרטון)
אא

לאפי ג'האלין, אביהם של שני הילדים הבדואים שתועדו מושפלים על ידי כוכב הילדים רועי עוז, "רוי בוי", הגיש היום (שלישי) תלונה במשטרה בגין גזענות ופגיעה בפרטיות. בסרטון שהופץ בסוף השבוע תועד עוז שואל את ילדיו "מי רוצה להאכיל ילדים בדואים". בתלונה, שהוגשה באמצעות עורכי דינו יוסף אלסנע ועאמר אבו עסא, נטען כי "רוי בוי עשה מעשה חמור מאוד. הסרטון שהוא צילם והפיץ פגע בפרטיות הילדים והשפיל אותם. מדובר בגזענות".

סנגורי המשפחה הוסיפו כי הם "מצפים מהמשטרה שימצו עמו את כל חומרת הדין". השניים גם רמזו על כוונתם לנקוט בהליכים אזרחיים. "הם פוחדים שעוד פעם מישהו יפיץ עליהם עוד סרטון שיפגע בהם", אמר אב המשפחה, "התלונה הזו נועדה להרתיע אחרים מלבצע מעשים דומים לילדים. היום זה קרה לילדים שלי מחר זה יקרה לילדים אחרים שיעברו טראומה דומה. רק הרתעה תמנע דברים מהסוג הזה".

במוצאי השבת הודיעה המשטרה כי תוכן הסרטון יישלח לבדיקה. "בהמשך לפניות כתבים נציין כי הסרטון המופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, בו נראים שלושה קטינים כשהם נשאלים על ידי נהג הרכב: 'מי רוצה להאכיל בדואי?', יועבר לבחינה בחטיבת החקירות", נמסר.

בסרטון הגזעני, שצבר מאז הפצתו תאוצה רבה ברשתות החברתיות, נראית משפחתו של עוז נתקלת בילדים בדואים במהלך טיול. "מי רוצה להאכיל בדואי?", נשמע עוז שואל כמה פעמים את שלוש בנותיו שיושבות ברכב ומעביר להן עוגיות - כדי שיתנו אותן לילדים הבדואים שעומדים מחוץ לרכב עם מבט עצוב.

עוז, בן 39, נחשב לאחד מכוכבי הילדים הגדולים בישראל. עם פרסום הסרטון הוא מיהר לחשוף כי הוא עומד מאחורי התיעוד, שבו נצפו רק  ילדיו ורעייתו. עוז כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע".

תגיות:רוי בויגזענותמשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה