מעניין

מרגש: מה איחלו הגולשים לנער העצוב, שנאלץ לחגוג את בר המצווה שלו בזום?

מי כעמך ישראל: פוסט שפורסם ברשתות החברתיות קרא לגולשים לאחר מזל טוב לנער בר מצווה עצוב שחגג את בר המצווה בזום בשל המצב, והם לא אכזבו. לפניכם מקצת התגובות המרגשות

אא

פוסט שפורסם ברשתות החברתיות הצליח לרגש מאות גולשים. בפוסט התבקשו הגולשים לאחל ברכות מזל טוב לילד בשם יונתן שהגיע לגיל מצוות אך בשל הקורונה - חוגג בר מצווה בבית, דרך הזום, ומרגיש עצוב בשל כך. 

עם ישראל התרגש, ומאות הגיבו במחווה שהצליחה לגרום לאביו של יונתן, אלעד גבאי, לפרסם את התגובה הבאה - עם תמונה נוספת של בנו. 

ומה היו התגובות? הנה כמה מהן שאנחנו בטוחים שיעשו לכם טוב על הלב, לפחות כמו שהן עשו לנו:

רינת אור כתבה: "מזל טוב יונתן ,שתראה את החוזק וההגנה שלך גם ברגעים האלו שאתה הופך מילד לנער מתבגר. שתרווה אושר, שמחה ברכה, והכל יסתדר לטובה. שתחגוג עם כולם כמו שצריך, ורק דברים טובים לחייך".

טל בן סמיין כתבה: "מזל טוב. אתה נכנסת לגיל מצוות ומכאן אתה רק תעלה. תמיד תשמח גם בזמנים קשים יותר, ושתדע שאין יאוש בעולם לשום יהודי. תחייך ותסתכל על ההורים שלך שעשו כל שביכולתם לשמח אותך כדי שהיום הקדוש שאליו הגעת יתקיים בזמן".

שיר תמיר-עמיקם כתבה: "מזל טוב חמוד. הגעת לגיל מצוות, הגיל שבו אתה מתחיל להפוך לאדם בוגר. עם כל הקושי כרגע תחייך תמיד, תשמח תמיד ותדע שהשמיים הם הגבול. כל שתבקש לו יהי".

דיתי אסייג כתבה: "מזל טוב. תעלה ותצליח בעזרת השם! מבינה לליבך אבל תנסה להתרכז בדברים הטובים שמסביב. ואחרי כל זה, תוכל לעשות מסיבה גדולה ושמחה".

אורית בלג'ר כתבה: "מזל טוב ליונתן המקסים! כל הכבוד שלמרות המצב אתה שומר על המסורת וחוגג את הברמצווה שלך. אולי לא עם כמות גדולה של מוזמנים אבל מאמינה שכולם שמחים בלב".

מיה חביב-סופר כתבה: "אתה ילד מהמם! תשמיע לנו את הפרשה. שיהיה לך הרבה בריאות ועוד הרבה שמחות לחגוג עם כל המשפחה. תעשה מצוות למי שזקוק סביבך, וכך תמיד תהיה מאושר. הרבה מזל טוב".

גאבראן סאני מאוסטרליה כתב/ה: בר מצווה מיוחדת במינה, תיזכר לשנים ארוכות. מזל טוב מאוסטרליה".

אורית צוקר כתבה: ת'אמת.... מרגש.... מזל טוב ורק בריאות. שבקרוב נצחק על זה
ואולי.. אולי.. זה יהיה סטארט אפ חדש".

יוסי מסאס כתב: "מזל טוב. התפילין זה העיקר חמוד. הם יביאו לך שמחה אמיתית".

תגיות:מענייןבר מצווהזום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה