מעניין

הכלב גרר את הפעוטה כשאמה מתבוננת בחוסר אונים - אלא שאז התגלה גודל הנס

כשקתרין סיביליצ'יץ' מאוסטרליה אימצה ביחד עם משפחתה כלב דוברמן ענק שעבר התעללות על ידי הבעלים שלו - היא לא חשבה שמה שיקרה איתו ימים ספורים לאחר מכן, ישנה את ההסתכלות שלה על כלבים לנצח. הכלב טלטל את בתה הפעוטה מצד לצד, אך רק כשהיא התקרבה אליה, היא הבינה שהוא למעשה הציל את חייה

אא

כשקתרין סיביליצ'יץ' מאוסטרליה אימצה ביחד עם משפחתה כלב דוברמן ענק שעבר התעללות על ידי הבעלים שלו - היא לא חשבה שמה שיקרה איתו ימים ספורים לאחר מכן, ישנה את ההסתכלות שלה על כלבים לנצח. 

"אנחנו משפחה שאוהבת כלבים", מספרת קתרין. "כל הילדים שלי גדלו לצד כלבים, ומעולם לא הייתה לנו בעיה עם זה. תמיד הרגשתי רגועה כשהילדים שלי שיחקו עם הכלבים בחצר".

עד לאותו יום ששינה את חייה לנצח - היא לא באמת חשבה שכלבים מסוגלים להזיק לילדיה. 

"זה היה יום ממש שמשי וכייפי והייתי עם שרלוט בחצר", היא משחזרת. "נכנסתי רק לרגע הביתה להביא מים וכוסות, כשפתאום שמעתי את שרלוט צועקת ובוכה בהיסטריה".

היא יצאה לחצר מבוהלת וראתה את התרחיש ההזוי ביותר שאם יכולה לראות: הדוברמן, חאן, גרר את שרלוט בת השנתיים וחצי על הדשא, וטלטל אותה מצד לצד. "זה היה מראה מזעזע", היא נזכרת. "אתה פשוט מרגיש חוסר אונים במצב כזה, כי גם אתה מפחד להתקרב לכלב כועס". 

 

גילינו שחאן חלש ומייבב בקול

חאן הרים את שרלוט מהטיטול והעיף אותה באגרסיביות לצד השני של הדשא - בעוד אמה האומללה רצה אליה מבוהלת, מתכופפת להרים אותה ומחבקת אותה חזק. 

"ברגע שהרמתי אותה, הסתכלתי לכיוון של חאן ונדהמתי ממה שהוא החזיק בפה שלו", מספרת קתרין. 

היה זה נחש גדול וחום מסוג מולגה - שנחשב לאחד מתוך 10 הנחשים הקטלניים ביותר באוסטרליה. "שרלוט לא נפגעה, אך אז גילינו שחאן חלש ומייבב בקול והבנו שמשהו לא בסדר".

בעלה של קתרין לקח את חאן מיד לוטרינר, ואז התברר כי הוא הוכש ברגלו בזמן שהציל את שרלוט הקטנה. "אני שמחה שהוא קיבל את זריקת הנסיוב בזמן ושהצלחנו להציל את חייו בחזרה", מסכמת שרלוט. "הייתי כועסת על עצמי אם זה לא היה כך".

תגיות:כלביםהצלהילדיםחוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה