חדשות בריאות

גנץ הורה על פתיחה מיידית של 3 מלוניות, אחת מהן לחרדים

במשרד הביטחון מסרו כי הם וצה"ל, באמצעות פיקוד העורף, מגבירים בימים האחרונים את מאמצי ההסברה מול הרשויות המקומיות וקופות החולים בכדי לעודד פינוי של חולים למלוניות, בדגש על אזורים שבהם ריכוז גבוה של חולים

הסגר בביתר עילית, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הסגר בביתר עילית, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר הביטחון בני גנץ הורה היום (רביעי) על הרחבה "משמעותית" נוספת של מערך המלוניות לחולי הקורונה, בעקבות המשך העלייה בהיקף התחלואה בכל הארץ. לפי הודעת משרד הביטחון, ההחלטה התקבלה לאחר הערכת מצב הבוקר, בסופה סוכם כי כבר ב-48 השעות הקרובות ייפתחו בין 2-3 מלוניות קורונה נוספות, שלפחות אחת מהן תותאם למגזר החרדי. בהודעה נאמר עוד כי נכון להיום פתוחות 12 מלוניות, מתוכן 6 המותאמות באופן ייעודי לציבור החרדי.

בד בבד, במשרד הביטחון מסרו כי הם וצה"ל, באמצעות פיקוד העורף, מגבירים בימים האחרונים את מאמצי ההסברה מול הרשויות המקומיות וקופות החולים בכדי לעודד פינוי של חולים למלוניות, בדגש על אזורים שבהם ריכוז גבוה של חולים.

במשטרה הודיעו כי לפני זמן קצר, במהלך פעילות אכיפה לאיתור אזרחים שלא מצייתים להנחיות משרד הבריאות, אותר נוסע בקו אוטובוס באזור הדרום שהפר בידוד. לפי המשטרה, הנוסע אותר "כשאינו עוטה את המסכה כראוי על פניו".

איתור נוסע שהפר בידוד (צילום: דוברות המשטרה)איתור נוסע שהפר בידוד (צילום: דוברות המשטרה)

"בבדיקה נמצא כי על פי המערכות הנוסע אמור להיות בבידוד בשעה שהוא נמצא באוטובוס עם נוסעים נוספים וללא עטיית מסכה כראוי. מיד השוטרים הוריד את הנוסע מהאוטובוס ונגדו נרשם דו"ח ע"ס 5,000 שקלים בגין הפרת הבידוד", נמסר. הנוסע נלקח על ידי השוטרים עד לביתו בכדי לוודא שהוא מקיים אחר הנחיות הבידוד.

הבוקר ביקש ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת משרי הממשלה להציע לו אילו צעדים ניתן לנקוט באופן מיידי, על מנת להוריד את מספר הנדבקים היומי מתחת למאה. בן שבת כתב בהודעתו כי הממשלה החליטה על שורת צעדים שמטרתה להפחית את ההתקהלויות, אולם "ייתכן כי לא יהיה די בצעדים אלה כדי להגיע ליעד המבוקש, או אז נידרש לצעדים נוספים". בן שבת ביקש מהשרים שהצעדים שיוצגו לו יעמדו בקריטריון של "תועלת מרבית ומחיר כלכלי מינימלי". השרים התבקשו להעביר את ההצעות עד היום בשעה 20:00.

תגיות:קורונהמלוניות קורונהמשרד הביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה