חדשות בריאות

מתווה הקורונה באוטובוסים: 50% מהתפוסה – עם מזגנים פועלים וחלונות פתוחים

על פי הסיכום שהושג בין משרדי התחבורה והבריאות, התפוסה באוטובוסים תוגבל ל-50%. המזגנים יפעלו, אולם החלונות יישארו פתוחים "היכן שניתן". שרת התחבורה מירי רגב: "קוראת לציבור להפגין סבלנות"

חיטוי בתחנת אוטובוס (צילום: פלאש 90)חיטוי בתחנת אוטובוס (צילום: פלאש 90)
אא

משרדי התחבורה והבריאות הגיעו הבוקר (רביעי) לסיכום, יחד עם המל"ל, על מתווה הפעלת האוטובוסים במסגרת הגבלות הקורונה החדשות. על פי ההחלטה שהתקבלה, מערך האוטובוסים יפעל במודל של עד 50% תפוסה. ממשרד התחבורה נמסר, כי "על פי הסיכום, באוטובוסים יישארו מזגנים פועלים וחלונות פתוחים היכן שניתן. בנוסף, משרד התחבורה יקיים פיקוח על שמירת ההוראות על ידי הנוסעים, ותהיה הקפדה על עטיית מסכות וריחוק בין הנוסעים".

עוד סוכם, כי בהתאם למתווה החדש קווי התחבורה הציבורית יסיימו את פעילותם במהלך ימי השבוע בשעה 22:00 בלילה. הקווים יפעלו בימי שישי עד כניסת השבת, ויחזרו לפעילות במוצאי שבת. ההנחיות החדשות ייכנסו לתוקף מחר בבוקר.

שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "הצלחנו בעבודה מאומצת לשפר את מודל הפעלת האוטובוסים שהוצע. נתוני התחלואה העולים מחייבים שינויים, ואני קוראת לציבור להפגין סבלנות והבנה ולשמור על כללי ההתנהגות והריחוק כדי למנוע הדבקות".

"הנחיתי להוסיף עוד כלים לרשת האוטובוסים כדי למנוע שיבושים הצפויים בעקבות הגבלת התפוסה", הוסיפה רגב. "אני קוראת למשרד האוצר להגיע להבנות מהירות עם מפעילי התחבורה הציבורית. תודה והערכה מיוחדת לנהגי האוטובוסים, לבעלי החברות, לאנשי רכבת ישראל וכלל החברות במשרד התחבורה, שנמצאים בחזית העשייה וההתמודדות מול נגיף הקורונה".

תגיות:אוטובוסיםמשרד התחבורהמירי רגבנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה