חדשות בריאות

בשל חשד שנחשף לחולה קורונה: גנץ נכנס לבידוד

שר הביטחון בני גנץ נכנס לבידוד, בעקבות חשד שנחשף ביום ראשון בערב לחולה קורונה: "מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק". ראש המל"ל, מאיר בן שבת, ביקש משרי הממשלה להעלות הצעות להגבלות נוספות

גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:03)

שר הביטחון בני גנץ נכנס הבוקר (רביעי) לבידוד, בשל חשד שנחשף לחולה קורונה. ממשרדו נמסר, כי "בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה ביום א' האחרון בשעות הערב, מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, החליט שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ להיכנס לבידוד, עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית". בהמשך עדכנו במשרד הביטחון, כי האדם אליו נחשף גנץ הינו "חבר משפחה". עוד נמסר, כי בביתו של גנץ "יותקנו בשעות הקרובות אמצעים שיאפשרו לו למלא את תפקידו".

בציוץ בטוויטר, כתב גנץ: "נתחיל מהשורה התחתונה – אני מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק. קיים חשד שבראשון בערב נחשפתי לחולה קורונה. לאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, אכנס לבידוד, אבצע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית ואפעל בדיוק לפי ההנחיות. אין מקום ללקיחת סיכונים. רק בריאות לכולם".

ראש המל"ל, מאיר בן שבת, שיגר הבוקר מכתב לשרי הממשלה, בו ביקש מהם להעביר אליו, עד השעה 20:00 בערב, הצעות ל"צעדים מיידים נוספים", כל שר בתחומי משרדו, שיסייעו בצמצום התקהלויות. "היעד הקונקרטי אותו אנו מבקשים להשיג – הורדת מספר הנדבקים ביום ל-100 ושימור רמה זו לאורך זמן, גם לאחר שיוסרו ההגבלות", צוין במכתב.

בן שבת הוסיף, כי ייתכן שההגבלות עליהן החליטה הממשלה שלשום לא יספיקו כדי להגיע ליעד המבוקש. לדבריו, הקריטריון שצריך לעמוד בבסיס הצעות השרים הינו תועלת מרבית ומחיר כלכלי מינימלי: "הצעות אלה ישולבו בהמלצות שיובאו לממשלה, אם נידרש לכך".

מוקדם יותר היום, עדכן משרד הבריאות על זינוק שחל ביממה החולפת במספר החולים הקשים – מ-85 ל-107. עלייה נרשמה גם במספר המונשמים, שעומד כעת על 36. אתמול אובחנו ברחבי הארץ 1,320 נדבקים חדשים – שיא יומי חדש במספר המאומתים החדשים. גם במספר בדיקות הקורונה היומיות נרשם שיא חדש – 26,603. מניין הקורבנות עלה במהלך הלילה ל-343, עם פטירתו של חולה נוסף. נכון לעכשיו, 14,104 בני אדם מוגדרים כחולים פעילים, מתוכם החלימו 18,267.

תגיות:בני גנץמאיר בן שבתנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה