חדשות בארץ

בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף יעדים של חמאס ברצועה

חיל האוויר תקף יעדי טרור של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לשלוש הרקטות ששוגרו לעבר שטח ישראל: "צה"ל ימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל"

תמונת ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)תמונת ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

מסוקי קרב ומטוסי קרב של צה"ל תקפו אמש (ראשון) יעדי טרור של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לרקטות ששוגרו מהרצועה לעבר שטח ישראל.

דובר צה"ל מסר, כי במהלך התקיפה הותקפה תשתית תת-קרקע של ארגון הטרור: "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל, וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל".

מוקדם יותר אתמול, בשעות הערב, הופעלה אזעקת "צבע אדום" במרחב עוטף עזה. מצה"ל נמסר, כי זוהו שני שיגורים משטח הרצועה. הרקטות נפלו בשטחים פתוחים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. כשעה לאחר מכן שוגרה רקטה נוספת, שיורטה על ידי לוחמי כיפת ברזל.

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, הגיב על הירי מהרצועה: "אנו רואים בחומרה רבה את חידוש ירי הרקטות, ואנו מצפים מהדרג המדיני להורות לצבא להגיב בחוזקה ובנחישות. ירי הרקטות בוצע לעבר שטחים פתוחים במועצה אך יש לזכור, שהאזעקות אשר נשמעו ברחבי היישובים שיבשו את שגרת יומם של התושבים, וביניהם גם ילדים שנמצאים בחופשה".

"בשנים האחרונות תושבי עוטף עזה סבלו מאזעקות והפרחת בלונים חדשות לבקרים", הוסיף עידאן. "אנו מצפים, שחידוש הירי שבוצע בשעה האחרונה ייענה במכה נגדית במטרה להבהיר לאויבנו שלא נסבול ירי נוסף".

תגיות:חמאסרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה