חדשות בארץ

נס בבני ברק: פעוטה בת שנה וחצי נחנקה מגולה – חייה ניצלו

במהלך פינויה של הפעוטה לבית חולים, הצליח צוות של איחוד הצלה לחלץ מגרונה את הגולה. היא נשארה למעקב במרכז הרפואי שניידר, ומצבה מוגדר יציב וטוב

  • י"ג תמוז התש"פ
הגולה שחולצה מקנה הנשימה של הפעוטה (קרדיט צילום: דוברות איחוד הצלה)הגולה שחולצה מקנה הנשימה של הפעוטה (קרדיט צילום: דוברות איחוד הצלה)
אא

חסדי שמיים מרובים: חייה של פעוטה כבת שנה וחצי מבני ברק ניצלו אתמול (שבת) אחר הצהריים, לאחר שצוות של איחוד הצלה הצליח לחלץ מקנה הנשימה שלה גולת משחק שבלעה וגרמה לה לחנק. היא הושארה למעקב במרכז הרפואי שניידר בפתח תקווה, ומצבה מוגדר יציב וטוב.

מרואן מסארווה, ראש סניף איחוד הצלה בטייבה המשמש כנהג אמבולנס של איחוד הצלה בבני ברק בשבתות, סיפר בצאת השבת: "כשהגענו למקום, הפעוטה סבלה מחנק חלקי כתוצאה מגולה שנכנסה לה לקנה הנשימה. הענקנו לה סיוע ראשוני, ובמהלך הפינוי של הפעוטה באמבולנס של איחוד הצלה חילצנו מגרונה את הגולה. לאחר מכן היא נשארה למעקב במרכז הרפואי שניידר כשמצבה יציב וטוב".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה חוזרים במשנה תוקף על ההנחיה להרחיק מהישג ידם של ילדים ופעוטות חלקי משחק או חפצים שעלולים לגרום לחנק או לפציעות: "זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות תמנע אסונות מיותרים".

תגיות:איחוד הצלהגולההמרכז הרפואי שניידר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה