חדשות בריאות

קורונה בכנסת: ח"כ צבי האוזר והשרה מירב כהן ייכנסו לבידוד

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, צבי האוזר, נדרש להיכנס לבידוד לאחר שמתמחה בלשכת היועצת המשפטית של הוועדה אובחן כחולה קורונה. השרה לשוויון חברתי וגמלאים, מירב כהן, הודיעה על כניסתה לבידוד, לאחר שסייעת בגן של בתה אובחנה כחולה

האוזר (צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)האוזר (צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)
אא

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חבר הכנסת צבי האוזר (דרך ארץ) ייכנס היום (ראשון) לבידוד, לאחר ששהה בקרבת מתמחה של הוועדה שאובחן כחולה קורונה. מהכנסת נמסר, כי בתום החקירה האפידמיולוגית שערכו נציגי משרד הבריאות למתמחה, העובד בלשכת היועצת המשפטית של ועדת החוץ והביטחון, עלה כי האוזר, מנהל הוועדה וחלק מעובדיה נדרשו להיכנס לבידוד ביתי. קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עודכן בממצאים. בידודו של האוזר יימשך עד יום שני הבא.

מוקדם יותר היום נמסר, כי השרה לשוויון חברתי וגמלאים, מירב כהן (כחול לבן), תיכנס לבידוד. מלשכתה נמסר, כי בעקבות מידע על כך שסייעת בגן של בתה אובחנה כחולת קורונה, נכנסה הבת לבידוד כמתחייב: "השרה החליטה לנקוט במשנה זהירות ולהיכנס גם כן לבידוד עד אשר יתקבלו תוצאות הבדיקה של בתה".

בהודעה הודגש, כי "על פי הנהלים, השרה לא מחויבת בבידוד, וההחלטה התקבלה לאחר שיחות עם גורמי מקצוע במשרד הבריאות, במטרה למזער סיכונים פוטנציאליים לסביבתה עד אשר ייוודע האם בתה נדבקה או לא".

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה (הליכוד), הודיע אמש על כניסתו לבידוד, וזאת לאחר שמפקד משמר הגבול, ניצב יעקב שבתאי, אובחן כחולה קורונה. ממשרדו של אוחנה נמסר, כי בשבועיים האחרונים הוא פגש פעמיים במפקד מג"ב, אולם לא שהה בקרבתו באופן המחייב בידוד על פי הכללים הנהוגים: "יחד עם זאת, ובמטרה למזער סיכונים, הוחלט בעצה אחת עם מנכ"ל משרד הבריאות כי השר אוחנה ייכנס לבידוד עד ליום ראשון הבא. בנוסף, השר אוחנה ערך בדיקת קורונה במהלך סוף השבוע שתוצאתה שלילית. עם זאת, כאמור, השר אוחנה צפוי להישאר בבידוד כאמצעי זהירות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות".

על פי הנתונים המעודכנים של משרד הבריאות, אתמול אובחנו בישראל 803 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. נכון לעכשיו, מספר החולים הפעילים עומד על 11,189, מתוכם 335 מאושפזים בבתי חולים. נמשכת העלייה במספרם של החולים הקשים, והוא עומד כעת על 86, ביניהם 29 מונשמים. מצבם של 78 חולים מוגדר בינוני. במהלך היממה שחלפה, בוצעו 16,342 בדיקות לאבחון קורונה. מתחילת התפרצות המגפה, אותרו ברחבי הארץ 29,366 נדבקים, 17,847 מתוכם החלימו.

תגיות:נגיף הקורונהמירב כהןצבי האוזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה