חדשות בעולם

חגגו יום הולדת במתכונת משפחתית, וגילו ש-18 מהם חולים בקורונה

18 אנשים בני אותה משפחה נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, לאחר שחגגו יחד יום הולדת לאחד מבני המשפחה. בן משפחה אחר שנשוי לרופאה, סיפר כיצד הוא ואשתו סירבו ללכת למסיבה, בגלל החשש להידבק בנגיף. "כשאנשים התחילו לחלות סביבנו, הבנו שזה רציני וידענו שיש סיכוי שזה יקרה גם כאן. לא רצינו לקחת אותו"

אא

18 אנשים בני אותה משפחה נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, לאחר שחגגו יחד יום הולדת לאחד מבני המשפחה. 

על פי הדיווחים, כל הנדבקים הם תושבי צפון טקסס שבארה"ב, שנדבקו מאחד מהקרובים שלא ידע שהוא נשא של הנגיף. הכל התחיל כאשר דודו של רון ברבוסה הזמין אותו ועוד שבעה בני משפחה לחגוג איתו את יום הולדת 30 שלו. רון לא יכול היה להגיע למסיבה, אך שאר בני המשפחה הגיעו, ואף הפיצו את הנגיף לעשרה בני משפחה אחרים, בימים שלאחר מכן. "זו הייתה מסיבה של שעתיים בלבד, וכל האורחים שהגיעו ניסו להקפיד על ההנחיות של שמירת המרחק וחבישת המסכות, אבל זה לא עבד להרבה זמן", סיפר רון בעמוד הפייסבוק שלו. 

ברבוסה, שנשוי לרופאה, סיפר כיצד הוא ואשתו סירבו ללכת למסיבה בגלל החשש להידבק בנגיף הקורונה. "כשאנשים התחילו לחלות סביבנו, הבנו שזה רציני וידענו שיש סיכוי שזה יקרה גם כאן. לא רצינו לקחת אותו", מסביר רון. 

הוריו של ברבוסה - פרנק וקרול, וגם אחותו קתי - אושפזו בבית החולים עם המחלה. "קתי מרגישה יותר טוב ומתאוששת, אבל הוריי פרנק וקרול עדיין מאושפזים מאז אמצע יוני", אומר ברבוסה. "אבא שלי במצב קשה בטיפול נמרץ, ונאבק על חייו".

על פי הדיווחים, האחיין שאירח את כולם במסיבה שלו הוא זה שהדביק את כל האחרים בנגיף. כשנשאל מדוע הוא משתעל, אמר לכולם שהוא חושב שזה תוצר לוואי של העבודה שלו, בגלל האבק שהוא נושם באתרי הבנייה. זה מה שהוא הניח היות ואכן לא ידע כי הוא נשא של המחלה.  

תגיות:בדיקהנגיףיום הולדתקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה