חדשות בעולם

הרופאים הכינו את ההורים לגרוע מכל, אך אז אירע המהפך שאיש לא ציפה לו

"פתאום זה היכה בנו שהם כל כך זעירים. אי אפשר אפילו לדמיין תינוק כל כך קטן, זה היה ממש מפחיד". נס רפואי באנגליה 

אא

זו הייתה צריכה להיות התקופה היפה בחייהם של ההורים הטריים לוסי הול וג'וזף בארקר מלדס שבאנגליה, אך כשהרופאים ניגשו אל אב המשפחה זמן קצר לאחר לידת התאומים - היה ברור שמשהו קרה. 

"הם הודיעו לי שכל אחד מהתאומים שוקל קצת יותר מקילו אחד, ואמרו לי שלא בטוח שהם יצליחו לשרוד", סיפר ג'וזף. "הם הכינו אותי לגרוע מכל".

לוסי ילדה בשבוע ה-24 להריונה, ובזמן זה עדיין לא חזרה להכרה בשביל להבין ששני בניה - התאומים הארווי וצ'רלי, נלחמים על חייהם. כעבור שעות אחדות של התאוששות, סיפר לה בעלה בהנחיית הרופאים את הבשורות העגומות. "ג'וזף סיפר לי ששניהם נמצאים כרגע בטיפול נמרץ ילודים, וזה ממש העציב אותי כי לא יצא לי להחזיק אותם או לראות אותם. ג'וזף צילם במהירות הבזק שתי תמונות, והראה לי אותן".

ממה שהצליחה לראות בתמונות - לוסי נבהלה. "פתאום זה היכה בנו שהם כל כך זעירים. אי אפשר אפילו לדמיין תינוק כל כך קטן, זה היה ממש מפחיד", היא אומרת.

התאומים נשארו בבית החולים ארבעה חודשים (!) לאחר הלידה, רק כדי לוודא שמצבם התייצב וסיכויי ההישרדות שלהם טובים. "כל הזמן הזהירו אותנו לגבי סיכויי ההישרדות. אמרו לנו לא לחשוב על העתיד ולא לתכנן אותו, כי הוא ממש ממש לא בטוח במקרה שלנו. 

"כל כך פחדנו לחשוב על האפשרות שאולי נאבד אחד מהם או את שניהם. זה היה הרסני. זה לא מצב שאתה צופה כשאתה הופך להורה לילד הראשון", אומרים השניים. 

לדבריהם, מיום ליום המשיכו הרופאים לזרוע בהם זרעים של חוסר תקווה ופסימיות. "הורים אחרים יכלו להשתגע בקלות. אנחנו קיבלנו את הכוחות רק הודות לתאומים שלנו, שהמשיכו להילחם על החיים שלהם בכל יום, למרות התחזיות של הרופאים. כל יום ג'וזף ואני נדהמים מהאופן המדהים שבו הם מתגברים על עוד מכשול ועוד סכנה, ומראים לנו - אפילו שהם כל כך קטנים ולא 'מבינים' שיצר החיים הוא גדול מהכל. הם הגיבורים שלי, אני גאה בהם".

תגיות:לידהתאומיםמשקלמטורף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה