חדשות בעולם

תקדים בבלגיה: שנתיים מאסר לגוי שאיים על יהודיה ברצח - באמצעות המייל

תקדים בבלגיה: גוי שאיים לרצוח מחוקקת יהודייה באמצעות איומים ששלח לתיבת המייל שלה - קיבל עונש של שנתיים מאסר וקנס של 900 דולר

אא

תקדים בבלגיה: גוי שאיים לרצוח מחוקקת יהודייה באמצעות איומים ששלח לתיבת המייל שלה - קיבל עונש של שנתיים מאסר וקנס של 900 דולר. 

 

לעת עתה, התקשורת מסרבת לחשוף את זהותו של החשוד או שמו, אך על פי החשדות המיוחסות לו הוא נהג לשלוח מסרים מאיימים למחוקקת ויויאן טייטלבוים, ולאיים כי ירצח אותה. כך למשל, באחד המיילים ששלח, כתב הנאשם כי "יש לך 48 שעות לבקש מחברייך הציוניים מישראל-גיהנום לסיים את מעורבותם בסכסוך בתימן". 

 

לא ברור מה הקשר שלו לסכסוך בין המורדים החות'ים שמקבלים תמיכה מהאיראנים ונלחמים ביריבתה של איראן, סעודיה, אולם האיש גם איים על המחוקקת במיילים שקשורים לתאוריות קונספירציה שונות, והאשים כי יהלומנים שמתגוררים בבלגיה ממנים את פעילותה העוינת של ישראל. "זמנך נגמר ואת תשלמי בחייך על החיים של כל הילדים שהרגתם מאז שנת 2009", כתב החשוד באחד המיילים האחרונים שלו. 

 

כעת מדברים בתקשורת המקומית בבלגיה על כך שהעונש שהוטל על החשוד - שנתיים מאסר בפועל - הוא עונש תקדימי למדי, וחמור בהשוואה לעונשים שנגזרו במדינה עד היום, על אישומים זהים. 

תגיות:רצחיהודיםגזענותאיוםבלגיהמייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה