פעילות הידברות

גם לשכת הטוענים הרבניים הארצית ממליצה על מרכז הבוררות שלום ואמת

שיתוף פעולה ייחודי ורב רושם נחתם בשבוע שעבר בין מרכז הבוררות שלום ואמת לבין לשכת הטוענים הרבניים הארצית. כל הפרטים בפנים

  • א' תמוז התש"פ
אא

מרכז הבוררות "שלום ואמת", בנשיאותו של הרב זמיר כהן, ממשיך להכות גלים מקצועיים, ולאחר מספר מפגשים ושיחות הגיעו חברי ההנהלה של לשכת הטוענים הרבנים הארצית לביקור מיוחד בארגון הידברות, לפגוש ולהתרשם מקרוב מהאיכות והמקצועיות של מרכז הבוררות "שלום ואמת".

הביקור החגיגי נערך לאחר שלשכת הטו"ר החליטו להמליץ על "שלום ואמת" כגוף מקצועי ויעיל, ובלשכת הטו"ר החליטו להרחיב את שיתוף הפעולה המקצועי למספר תחומים נוספים. בין הנושאים שהועלו היו קיום ימי עיון מקצועיים משותפים, קורסים להכשרת טוענים רבניים ועוד.

במהלך הביקור שמעו חברי ההנהלה סקירה מקיפה על ארגון הידברות ופעילותו האדירה מהמשנה למנכ"ל הרב יוסף עזרא. הרב ירון אשכנזי, חבר הועדה הרוחנית של הארגון, הדגיש את תשומת הלב המיוחדת שגדולי ישראל משקיעים במרכז הבוררות, והדיין המנהל, הרב אלחנן שלום אלגרוד, ענה לשאלות חברי ההנהלה במגוון נושאים הלכתיים ומקצועיים.

חברי ההנהלה הדגישו בהתפעלות את המקצועיות והיסודיות השורשיים הניכרים לעין בכל פינה ובכל חלק בפעילות מרכז הבוררות. "כשרואים בבירור נקיות ושקיפות, כל אחד מבעלי הדין יכול להיות רגוע שפסק הדין שלו נמצא בידיים המקצועיות והאמינות ביותר", סיכמו.

כמו כן, לראשונה נחתם על ידי לשכת הטוענים הרבניים מכתב המלצה חד משמעי, הקורא לציבור המתדיינים החפץ בבוררות על פי ההלכה ובצורה התואמת את חוק הבוררות, לפנות למרכז הבוררות שלום ואמת של ארגון הידברות, העומד תחת נשיאותו של הגאון רבי זמיר כהן שליט"א.

לפניות עבור מרכז הבוררות שלום ואמת לחצו כאן, או חייגו 07-333333-25, או במייל mamonot@htv.co.il

תגיות:בורותשלום ואמת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה