חדשות בארץ

סערת הסרטון הגנוז | דיווח: ח"כ שלח התנצל בפני המגישים

באגודת העיתונאים מחו היום בחריפות על מה שהם כינו "השימוש בפוליגרף בבדיקת 'חפש ופטר את המדליפ/ה' בערוץ הכנסת". באגודה מסרו כי הם רואים בחומרה את העובדה כי "דווקא בערוץ תקשורת כזה האמור להיות סמל ומופת לכיבוד זכויות העיתונאי והעובד מופעלות שיטות של מעקב וציד מדליפים"

עפר שלח בריאיון בערוץ הכנסת (צילום מסך)עפר שלח בריאיון בערוץ הכנסת (צילום מסך)
אא

יממה לאחר פרסום התקרית שהביאה את ערוץ הכנסת לגנוז ריאיון עם חבר הכנסת עפר שלח, גורמים המעורים בפרטים טענו היום (שני) כי שלח, שתועד עולב בבוטות במגישי טלוויזיה בערוץ, התנצל בפניהם. לפי הדיווח ב-ynet, שלח התנצל בפני שני המגישים, משה גלסנר ואבי בלום, "מיד אחרי פיצוץ הריאיון" וכי זו הסיבה שהביאה לכך ש"צוות התוכנית החליט לגנוז את הריאיון ולצלם אותו מחדש".

בדיווח אתמול נטען כי בערוץ הכנסת מתנהלת בחודשים האחרונים חקירה, שנועדה לבדוק חשד להדלפות פנימיות, ביניהן הדלפת הקטע מהריאיון עם שלח. במסגרת החקירה, נשלחו עובדים בערוץ לבדיקת פוליגרף, וחלקם צפוי לפיטורים. באגודת העיתונאים מחו היום בחריפות על מה שהם כינו "השימוש בפוליגרף בבדיקת 'חפש ופטר את המדליפ/ה' בערוץ הכנסת". באגודה מסרו כי הם רואים בחומרה את העובדה כי "דווקא בערוץ תקשורת כזה האמור להיות סמל ומופת לכיבוד זכויות העיתונאי והעובד מופעלות שיטות של מעקב וציד מדליפים".

שלח, שהגיע לפני כשלושה שבועות לתוכנית "שחור לבן" של אבי בלום ומשה גלסנר, נשאל על ידי גלסנר בנוגע לדיווחים על חקירות פנימיות שערכו חוקרים פרטיים במפלגת כחול לבן במהלך אחת ממערכות הבחירות האחרונות. שלח, שלא אהב את השאלה, התפרץ בחמת זעם על גלסנר: "אני מציע לך מכיוון שאנחנו בהקלטה, לעצור עכשיו את ההקלטה ולמחוק את הדבר הזה, מפני שהדבר הזה ייגמר בתביעה נגדך בבית המשפט. יש גבול. אני לא עונה יותר לאף שאלה. הריאיון הזה מבחינתי נגמר".

בהמשך הטיח שלח בגלסנר כי הוא "חתיכת אפס", ואמר כי יפנה לאחראים עליו בתלונה נגדו: "יש לך חוצפה של כלומניק, שחוזר על משהו שהוא שקר מוחלט". לטענתו, שאלתו של גלסנר התבססה על תדרוכים שקריים שקיבל: "לא יכול להיות שתחזור על פה על משהו שאתה יודע שהוא שקר. אני לא צריך להכחיש את זה". גלסנר השיב: "אני לא יודע שהוא אמת, אני לא יודע שהוא שקר". בסופו של דבר, הריאיון עם שלח צולם מחדש, וכאמור הקטע המדובר לא שודר.

תגיות:עפר שלחערוץ הכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה