חדשות בארץ

"לחזק את הפריפריה": משרד הביטחון ירכוש רכיבים לטנק המרכבה ממפעל באשקלון

מנהל הרכש במשרד הביטחון חתם על הזמנה לרכישת ממסרות ורכיבים לטנקי המרכבה סימן 4 ולנגמ"שי הנמר ממפעל "עשות אשקלון". היקף ההזמנה כ- 190 מיליון שקלים. השר במשרד הביטחון, מיכאל ביטון: "מעודדים רכישה מתוצרת ישראלית"

קו הייצור במפעל (קרדיט: "אלביט מערכות")קו הייצור במפעל (קרדיט: "אלביט מערכות")
אא

משרד הביטחון הודיע היום (רביעי), כי חתם על הזמנות נוספות ממפעל "עשות אשקלון" השייך לקבוצת "אלביט מערכות" בהיקף של כ- 190 מיליון שקלים.

מפעל "עשות אשקלון" מעסיק כ- 450 עובדים וכ- 300 ספקים, רובם מאזור אשקלון ויישובי הסביבה. המפעל מתמחה בייצור מערכות הנעה לטנקים ורק"מ. מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) ירכוש מהמפעל ממסרות, מתלים והינעים לטנקי המרכבה סימן 4 ולנגמ"שי הנמר.

במשרד הביטחון מציינים, כי מדובר בסדרת ההזמנות המשמעותית השנייה של מנהל הרכש למפעל בתוך חודשים ספורים. היקף הרכש מהמפעל בשנת 2020 נאמד בלמעלה מ- 300 מיליון שקלים.

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון, אמר: "העיר אשקלון חשובה לנו מאד, וכך גם תושביה שהפכו להיות חלק מהחזית האזרחית. הפעולה של מנהל הרכש להגדלת ההזמנות, והפעילות הכלכלית-תעשייתית שם, היא עוד אבן ועוגן בהגשמת החזון למימוש ההזדמנויות בפעילות התקציבית-כלכלית של המשרד בכדי לחזק את החזית האזרחית. כל זאת, תוך עידוד הרכישה מתוצרת ישראלית, שיש לה חשיבות ייחודית בתקופה הנוכחית".

סמנכ"ל וראש מנה"ר במשרד הביטחון, אבי דדון, הוסיף: "רצף ההזמנות למפעל 'עשות אשקלון' נועד להבטיח אספקה של רכיבים לפרויקט המרכבה והנמר. ההזמנה החדשה היא חלק ממדיניות משרד הביטחון להעדיף ייצור ישראלי, לחזק את הפריפריה, וכן לייצר רשת ביטחון כלכלית למפעל, שמהווה עוגן תעסוקתי לעיר אשקלון והסביבה".

תגיות:משרד הביטחוןאלביט מערכותטנק המרכבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה