חדשות בארץ

רקטה שוגרה מעזה, צה"ל תקף ברצועה

לאחר יותר מחודש של שקט יחסי, רקטה שוגרה מהרצועה לעבר עוטף עזה ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. בתגובה תקפו טנקים וכלי טיס מטרות חמאס

תמונת ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)תמונת ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

לאחר למעלה מחודש של שקט יחסי בגבול בין רצועת עזה לישראל, שוגרה הערב (שני) רקטה מהרצועה לעבר שטח עוטף עזה. הרקטה נפלה בשטח פתוח, בסמוך לאחד מיישובי המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק.

דובר צה"ל מסר, כי כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה ביישומון ובשטח פתוח בלבד. מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי "זוהה שיגור רקטה אחת לשטחנו באזור מרכז המועצה. ככל הנראה ישנה נפילה בשטח פתוח סמוך לגדר המערכת. לא הופעלה התרעה ביישובים, כי לא נשקפה סכנת נפילה בתוך היישובים. אנו בקשר עם צה"ל, ואין שינוי בהנחיות".

בתגובה לשיגור, תקף כלי טיס של צה"ל תשתית חמאס בדרום הרצועה המשמשת לפעילות תת-קרקעית. בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של הארגון.

שיגור הרקטה התבצע על רקע האיומים שהגיעו בימים האחרונים מהרצועה לחדש את העימותים מול ישראל בשל העיכוב בהעברת הכסף הקטארי לעזה. אתמול אותר צרור בלונים עם חפץ חשוד בשטח פתוח ליד המושב תדהר שבצפון הנגב. חבלן משטרה שהוזעק לזירה נטרל את המטען ללא פגע.

העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" דיווח הבוקר, כי ישראל הסכימה לאפשר לקטאר להכניס 50 מיליון דולרים לרצועת עזה. בתמורה לכך, התחייב חמאס להפסיק את הפרחת בלוני התבערה לעבר שטח ישראל. על פי הדיווח, מדובר בשתי פעימות של המענק הקטארי לרצועה שהעברתן התעכבה. ההבנה הושגה בתיווכם של שליח האו"ם לאזור, ניקולאי מלאדנוב, והשגריר הקטארי לרצועה, מוחמד אל-עמאדי.

תגיות:חמאסרצועת עזהרקטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה