חדשות בארץ

אביו של אושרי אסולין: "זה שקר. בני לא מת מהקורונה". האם הייתה פה רשלנות רפואית?

אתמול הובא למנוחת עולמים אושרי חיים אסולין בן ה-26, צעיר שעל פי הדיווחים נפטר כתוצאה מהסתבכות נדירה של נגיף הקורונה.  כעת טוען אביו, מאיר, כי הדיווחים שקריים, וכי בנו נפטר כתוצאה מרשלנות רפואית

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אתמול הובא למנוחת עולמים אושרי חיים אסולין בן ה-26 ז"ל, צעיר שעל פי הדיווחים נפטר כתוצאה מהסתבכות נדירה של נגיף הקורונה. 

כעת טוען אביו, מאיר, כי הדיווחים שקריים, וכי בנו נפטר כתוצאה מרשלנות רפואית. בראיון שהעניק האב לגלצ סיפר כי הוא "לא מאמין שהייתה לו קורונה. טיפלתי בו במשך שלושה ימים כשהיה לו חום גבוה. אם באמת הייתה לו קורונה, לא יכול להיות שלא היינו נדבקים".

האב יוצא באישומים חמורים נגד בית החולים, וטוען כי מותו של בנו נגרם בזמן שהעבירו אותו ממחלקה למחלקה. "במעבר בין המחלקות נפל להם כנראה אחד מצינורות ההנשמה, והוא קרס. עשו לו שלוש החייאות. לא הגיע לו חמצן, והמוח נפגע".

אושרי חיים אושפז בבית החולים במצב קל לפני כחודש, כשהחל להשתעל, וחום גופו עלה. בד בבד הוא סבל מכאבי בטן, אך כשהתאשפז בבית החולים - אושפז במחלקה ייעודית לחולי קורונה. כשהתגלתה אצלו בשלב מסוים הסתבכות שפגעה לו בשריר הלב, מצבו הידרדר במהירות והוא הורדם והונשם ואף עבר ארבע החייאות. 

בשיחה עם כאן ב' סיפרה אמו של אושרי, רחל, כי "הוא היה פעמיים שלילי לקורונה, והיו צריכים לבדוק אותו כי היו דלקות מעיים וחום. אושרי לא הרגיש טוב במוצאי שבת. הוא לא נשם טוב, והוא אמר שהוא לא מצליח לנשום. אמרתי לרופאים שהוא צהוב, ושמו לו מנשים קטן. הייתה לו פריחה וחוסר טעם בפה, הוא הקיא, לא אכל ולא שתה. הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב, והאחיות אמרו שביום ראשון בבוקר יגיעו רופאים. ביום ראשון שאלתי אותו איך הוא מרגיש והוא אמר לי 'ברוך השם, הבדיקה שלילית'".

"הוא היה בריא מאוד", מוסיפה רחל. 

פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות ב'שיבא' טוענת כי מדובר במקרה נדיר, עם תסמינים לא טיפוסיים של קורונה. "בדיקת הקורונה הרגילה שעשינו הייתה שלילית מספר פעמים. התסמינים יכולים להיות לא טיפוסיים, היום כל דבר יכול להיות קורונה", היא מסכמת. 

תגיות:קורונהאושרי אסולין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה