מעניין

"היא אמרה שהיא בת 71, ואין לה לאן ללכת": מה עשו עוברי האורח, שריגש את הרשת?

שלושה חברים שצעדו ברחוב אחרי בילוי לילי, נתקלו פתאום בישישה כבת 70 ש'לכדה' מיד את מבטם. בחוץ שרר קור עז, אך כל מה שהיה על הזקנה האומללה כדי להגן מפניו היו כמה שכבות של שקיות ניילון, ותו לא. מה שעשו ריגש את הרשת

  • כ"ג סיון התש"פ
בתמונה: הקשישה עם אחד הבחוריםבתמונה: הקשישה עם אחד הבחורים
אא

זה קרה בבריטניה לפני כשלוש שנים, בחודש דצמבר החורפי. 

שלושה חברים שצעדו ברחוב אחרי בילוי לילי, נתקלו פתאום בישישה כבת 70 ש'לכדה' מיד את מבטם. בחוץ שרר קור עז, אך כל מה שהיה על הזקנה האומללה כדי להגן מפניו היו כמה שכבות של שקיות ניילון, ותו לא. 

משהו התעורר בלבם של החברים והם פשוט נעצרו ליד הזקנה, והחלו לדבר איתה על מצבה. "שאלנו אותה שאלות אישיות כמו מה היא עושה שם, מי עוזר לה והאם היא רעבה או צריכה שמיכות", משחזר אחד הבחורים, רוג'ר הארטיגן שמו. 

"היא סיפרה לנו שכבר 18 שנה היא חיה ברחובות בריסטול, ושהיא התרגלה למצב. שאף אחד לא באמת עזר לה לא להגיע לשם. השלושה - ג'ו ריץ, דיוויד האריסון ורוג'ר הארטיגן, החליטו לתת לה מעט כסף לאוכל ושמיכות, כדי שלא תקפא בקור העז של דצמבר. 

"היא נראתה שברירית וחולה מאוד. היא אמרה לנו שהיא בת 71 ושאין לה לאן ללכת. ידענו שאנחנו לא יכולים לחזור לבתים החמים שלנו בזמן שהיא תמשיך לחיות בצורה כזו ברחוב הקר", הם משחזרים. השלושה גם החליטו לשלם 145 ליש"ט למלון קרוב, כדי שהקשישה תוכל להרגיש 'נורמלית' שוב. 

"אני חושב שהיא הייתה קצת מזועזעת כשאמרנו לה שמצאנו לה חדר במלון", הסביר ג'ו. "זו טיפה בים כמובן כי יש עוד הרבה הומלסים שם בחוץ, אבל אני שמח שלפחות הצלחנו לשמח אותה ליום אחד. אני רוצה להאמין שזה גם משהו", סיכם. 

תגיות:זקנהמעשים טוביםמרגשהומלסעוברי אורח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה