חדשות בארץ

משפחת גולדין: "גנץ – אכזבה גדולה עבורנו"

בעקבות הפרסומים, לפיהם ישראל אישרה להכניס לרצועת עזה את המענק הקטארי בסך 50 מיליון דולר, תקפו הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד את שר הביטחון בני גנץ: "יש מרחק בלתי נתפס בין האמירות וההצהרות לבין המעשים שלו"

שמחה גולדין ליד תמונת בנו הדר (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין ליד תמונת בנו הדר (צילום: פלאש 90)
אא

לאה ושמחה גולדין, הוריו של קצין צה"ל סגן הדר גולדין הי"ד המוחזק בידי חמאס, מתחו הבוקר (שני) ביקורת חריפה על שר הביטחון בני גנץ, וזאת בעקבות הפרסומים לפיהם ישראל אישרה להכניס לרצועת עזה 50 מיליון דולר של המענק הקטארי.

"גנץ כיהן כרמטכ"ל צה"ל במלחמת 'צוק איתן', והוא המפקד שהשאיר את בננו הדר בשבי חמאס", אמרו בני הזוג. "במקום להעמיד בראש את ערכי צה"ל והחזרת לוחמים משדה הקרב, הוא מתחיל את תפקידו כשר ביטחון בכניעה מול חמאס".

"גנץ התחייב בפני הציבור, וגם בפגישות ובשיחות אישיות איתנו, כי ברגע שיקבל תפקיד משמעותי יפעל להשבת החיילים והאזרחים הנמצאים בידי חמאס", הוסיפו ההורים. "גנץ הוא אכזבה גדולה עבורנו. יש מרחק בלתי נתפס בין האמירות וההצהרות לבין המעשים שלו".

עוד אמרו בני הזוג גולדין, כי "העברת 50 מיליון דולר לחמאס והמשך הפקרת הבנים היא ביזיון לגנץ, ששימש כרמטכ"ל מלחמת 'צוק איתן', שילח את הדר ואורון להילחם בעזה והפקיר אותם בשבי חמאס כבר כמעט 6 שנים".

מוקדם יותר הבוקר, דיווח העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי ישראל הסכימה לאפשר לקטאר להכניס 50 מיליון דולרים לרצועת עזה. בתמורה לכך, התחייב חמאס להפסיק את הפרחת בלוני התבערה לעבר שטח ישראל.

על פי הדיווח, מדובר בשתי פעימות של המענק הקטארי לרצועה שהעברתן התעכבה. הכסף צפוי להגיע במהלך השבוע. במקביל, הסכימה ישראל לאפשר את המשך ביצוע הפרויקטים של קטאר ברצועה. ההבנה הושגה בתיווכם של שליח האו"ם לאזור, ניקולאי מלאדנוב, והשגריר הקטארי לרצועה, מוחמד אל-עמאדי.

תגיות:הדר גולדיןבני גנץשמחה גולדיןלאה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה