פעילות הידברות

היום: מחזירים אהבה לאב החייל שאיבד את בנו היחיד

ספר התורה, שנכתב לעילוי נשמתו של לוחם צה"ל, עמית בן יגאל הי"ד, יוכנס היום לישיבת צביה אלישיב בלוד. נותרו אותיות אחרונות בלבד, ובארגון 'הידברות' קוראים לציבור לנצל את ההזדמנות הנדירה ולקחת חלק בהנצחת שמו של הלוחם הגיבור

  • י"ח סיון התש"פ
עמית בן יגאל הי"דעמית בן יגאל הי"ד
אא

יום אחרון ליוזמה שמרגשת את עם ישראל: היום (חמישי) בשעה 17:00 יוכנס לישיבת צביה אלישיב בלוד ספר התורה שנכתב לעילוי נשמתו של לוחם צה"ל, עמית בן יגאל הי"ד. עמית נהרג במהלך פעילות מבצעית לפני כשלושה שבועות בכפר יעבד שבשומרון, לאחר שמחבל השליך סלע שפגע בראשו.

בארגון 'הידברות' בראשותו של הרב זמיר כהן שליט"א, יצאו בשיתוף אביו של עמית, שאיבד את בנו היחידי, ביוזמה מיוחדת: כתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו של עמית, בו יוכל לקחת חלק כל יהודי בהנצחת שמו, ברכישת אות בספר התורה, בכל עלות.

הצטרפו עכשיו להנצחת שמו של הלוחם עמית בן יגאל, שמסר נפשו למען עם ישראל, ברכישת אות בספר התורה לעילוי נשמתו

כתיבת ספר התורה זכתה לברכתם של גדולי הדור. עד כה לקחו חלק בכתיבת האותיות בו הרבנים הגאונים הרב זמיר כהן, הרב שלמה עמאר, הרב ישראל מאיר לאו, הרב ראובן אלבז, הרב מאיר מאזוז, הרב שלום ארוש ועוד. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו נטל חלק ביוזמה המרגשת.

כעת נותרו אותיות אחרונות בלבד בספר התורה, שכתיבתו, כאמור, תסתיים היום, לרגל ציון השלושים לנפילת עמית, והוא יוכנס בטקס חגיגי לישיבת צביה אלישיב בלוד. בארגון 'הידברות' קוראים לציבור לנצל את ההזדמנות הנדירה ואת השעות האחרונות ליוזמה, ולקחת חלק בהנצחת שמו של הלוחם הגיבור.

אל תפספסו את ההזדמנות! 24 שעות אחרונות לרכישת אות בספר התורה לעילוי נשמתו של עמית בן יגאל הי"ד >>>היכנסו לכאן. ניתן להצטרף גם באמצעות חיוג למספר 073-2221212

תגיות:הכנסת ספר תורהפעילות הידברותעמית בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה