חדשות יהדות

אביו של עמית בטקס כתיבת האותיות: "אמרתי להקב"ה שאני לא מתלונן על כלום"

במעמד מרגש ויוצא דופן של כתיבת האותיות בספר התורה לזכרו של עמית בן יגאל הי"ד שנערך השבוע בירושלים, השתתפו גדולי הרבנים בהם רבה הספרדי הראשי של ירושלים, יחד עם אביו של החייל, ברוך, שקרא לציבור לקחת חלק בכתיבת אות בספר התורה לעילוי נשמתו של בנו

  • ט"ז סיון התש"פ
אא

במעמד מרגש ויוצא דופן של כתיבת האותיות בספר התורה לזכרו של עמית בן יגאל הי"ד שנערך השבוע בירושלים, השתתפו גדולי הרבנים בהם רבה הספרדי הראשי של ירושלים, הרב הגאון שלמה עמאר, ראש ישיבת כסא רחמים הרב הגאון מאיר מאזוז, ראש ישיבת אור החיים הרב הגאון ראובן אלבז וראש מוסדות חוט של חסד הרב הגאון שלום ארוש, יחד עם אביו של החייל, ברוך. "הוא היה כל עולמי. לא היה לי כלום חוץ ממנו. הקב"ה לקח לי הכל. מעל הקבר, אמרתי להקב"ה: אני לא מתלונן על כלום. נתת לי 21 שנים מדהימות עם הילד הזה. אני בעצמי התייתמתי בגיל 21 והוא לקח, ממני בגיל 21", אמר ברוך לרבנים.

כזכור, לפני כשלושה שבועות, במהלך פעילות מבצעית של צה"ל בלב כפר עוין בשומרון, השליך מחבל מאחד הגגות סלע שפגע בראשו של הלוחם עמית בן יגאל, והביא למותו. עמית, היה בן יחיד להוריו, שאיבדו את היקר להם מכל.

השתתפו גם אתם! מנציחים את זכרו של הלוחם עמית בן יגאל בכתיבת אות בספר תורה - מהרו להצטרף >>> 

בארגון 'הידברות' החליטו להירתם ולכתוב ספר תורה לעילוי נשמתו של עמית, שיישמר עבור אביו כזכרון האחרון מבנו. למראה המעמד המרגש והמרטיט שנערך השבוע בהשתתפות אביו של עמית, יחד עם גדולי הרבנים, איש לא נותר אדיש. הרבנים בירכו את אביו של עמית על הגבורה והעוצמות שהפגין, כאשר הודיע באופן המעורר השתאות, כי על אף אבלו הכבד, החליט להרים את הראש, לבחור בחיים, ולהמשיך קדימה.

במהלך המעמד, קרא האב לציבור לקחת חלק בכתיבת אות בספר התורה לעילוי נשמתו של בנו, כאשר ספר התורה יהווה הזכרון האחרון מעמית, כאמור.

נותרו ימים בודדים ואותיות אחרונות בלבד לסיום כתיבת הספר, כאשר ניתן לרכוש אות בספר התורה לעילוי נשמתו של עמית בכל עלות. ספר התורה יוכנס ביום חמישי הקרוב, י"ט בסיוון, בתאריך ה-30 לנפילתו של עמית, לישיבת צביה אלישיב בלוד. טקס הכנסת ספר התורה יועבר בשידור ישיר באתר 'הידברות'.

ימים אחרונים בהחלט! ממלאים את בקשתו של אביו של עמית בן יגאל שאיבד את היקר לו מכל, ורוכשים אות בספר התורה לעילוי נשמתו בנו >>> 

ניתן לרכוש אות בספר התורה גם בחיוג למספר: 0732221212

תגיות:פעילות הידברותעמית בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה