פעילות הידברות

השב"כ לכד את המחבל שהרג את עמית בן יגאל ז"ל. אביו: "לא ישנתי במשך חודש"

בארגון 'הידברות', המלווה את אביו של עמית בימים אלו בפרויקט מיוחד של כתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו של בנו היחיד, בירכו על תפיסת המחבל, ואמרו: "דווקא עכשיו, לאחר לכידת המחבל – זה הזמן להוסיף אור וברכה. לכל אחד יש הזדמנות נדירה בימים אלו להיות חלק ממצווה חשובה של כתיבת אות בספר תורה, לעילוי נשמתו של עמית, שמסר נפשו למען עם ישראל"

  • ט"ו סיון התש"פ
נתניהו ואביו של עמית, במיזם המיוחד לכתיבת אות בספר תורה לזכרונתניהו ואביו של עמית, במיזם המיוחד לכתיבת אות בספר תורה לזכרו
אא

הערב (ראשון) הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, נלכד המחבל נזמי אבו בכר, החשוד בביצוע פיגוע השלכת האבן בכפר יעבד בליל ה-12 במאי במהלכו נהרג לוחם צה"ל, סמל ראשון עמית בן יגאל הי"ד.

ברוך בן יגאל, אביו של עמית, בירך על תפיסת המחבל ואמר כי לאחר חודש של סיוט בו לא ישן בלילות, זכה כל סוך למעט תחושת רווחה. "אמרתי להם, ברגע שיתפסו אותו אני ארים לחיים. אז הנה אני מרים לחיים. ברוך אתה ה' שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", אמר ברוך.

אל מול כוחות הרשע - מוסיפים אור! מנציחים את עמית בן יגאל בכתיבת אות בספר התורה הנכתב לעילוי נשמתו

בארגון 'הידברות', המלווה את אביו של עמית בימים אלו בפרויקט מיוחד של כתיבת ספר תורה לעילוי נשמתו של בנו היחיד, בירכו על תפיסת המחבל, ואמרו: "דווקא עכשיו, לאחר לכידת המחבל – זה הזמן להוסיף אור וברכה. לכל אחד יש הזדמנות נדירה בימים אלו להיות חלק ממצווה חשובה של כתיבת אות בספר תורה, לעילוי נשמתו של עמית, שמסר נפשו למען עם ישראל". 

בספר התורה הנכתב לעילוי נשמתו של עמית, נטלו חלק והעניקו את ברכתם גדולי הרבנים, בהם רבה של תל אביב, הרב הגאון ישראל מאיר לאו, רבה הספרדי של ירושלים, הרב הגאון שלמה עמאר, ראש ישיבת כסא רחמים הרב הגאון מאיר מאזוז, וראש מוסדות 'חוט של חסד', הרב הגאון שלום ארוש. ספר התורה יוכנס ביום חמישי הקרוב, בו יצויין תאריך ה-30 לנפילתו של עמית, לישיבה 'צביה אלישיב' בלוד.

אל תפספסו את ההזדמנות – רכשו עכשיו בכל עלות אות בספר התורה לעילוי נשמתו של גיבור ישראל עמית בן יגאל הי"ד  >>> היכנסו לכאן.

תגיות:פעילות הידברותעמית בן יגאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה