חדשות יהדות

סגירת מעגל יוצאת דופן: 18 שנה לאחר הפיגוע – חבקו ההורים תאומים

ר' אהרן לוי, אשתו ובנו התינוק נפצעו באורח קשה לפני 18 שנה, בפיגוע שהתרחש בשכונת בית ישראל. השבוע חבקה המשפחה שני בנים. ומי כובד בסנדקאות?

  • ט"ו סיון התש"פ
הפיגוע בבית ישראל (צילום: פלאש 90)הפיגוע בבית ישראל (צילום: פלאש 90)
אא

שמחת ברית מרגשת התקיימה בסוף השבוע שעבר: 18 שנה לאחר שנפצע קשות בפיגוע, יחד עם אשתו ובנו התינוק – הכניס ר' אהרן לוי את שני בניו התאומים בבריתו של אברהם אבינו.

כסגירת מעגל מרגשת, החליט אבי הבנים להעניק את הסנדקאות לשמעון אילן, שאיבד את שני ילדיו בפיגוע. הרכים הנולדים נקראו בשמות "אריאל" ו"מיכאל".

הברית המרגשת נערכה בגן אירועים "גן האושר" בירושלים, והיוותה הוכחה ניצחת לכוחם העוצמתי של החיים, גם לאחר המוות, הפציעה והכאב.

הפיגוע הקשה התרחש לפני 18 שנה, ונצרב קשות בתודעה הישראלית: שלושה ימים בלבד אחרי חג הפורים, בי"ח אדר תשס"ב, פוצץ את עצמו מחבל מתאבד בשכונת בית ישראל בירושלים. המחבל, שהיה לבוש כחרדי, עמד ביציאה מישיבת 'מחנה ישראל', שם התקיימה שמחת בר המצווה לבניהם של משפחות חזן וחג'בי ופוצץ את עצמו ליד קבוצת הנשים שעמדו עם העגלות וחיכו לבעליהן שיסיימו את התפילה. בפיגוע המחריד נרצחו עשרה בני אדם ובהם ששה ילדים, כששמונה מההרוגים הם בני משפחת נחמד מראשון לציון. אשה נוספת איבדה את שני התאומים שבבטנה.

תגיות:בריתבית ישראלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה