חדשות בארץ

בתום מבצע ביטחוני משולב: נעצרו 29 חברי חוליית טרור של חמאס

צעיר תושב עזה הסתנן לתוך שטח ישראל ונתפס כשהוא נושא סכין ורימון רסס. המטרה: להרוג יהודים בגלל ה"טבח" שישראל בצעה בצוק איתן. בנוסף, נחשפה חוליית טרור שתכננה פיגועי טרור קשים

אא

מוחמד פריג', בן 19 מעזה, הוא הערבי שהסתנן לפני ששה ימים לשטח ישראל דרך הגדר, סמוך ליישוב כיסופים, כשהוא נושא על עצמו רימון רסס וסכין. אתמול (שלישי) בשעות הצהריים הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז דרום - בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

על פי כתב האישום, נתפס פריג' בתוך שטח ישראל, כ-200 מטר מהגדר דרכה הסתנן, כשהוא נושא סכין באורך 12 ס"מ וכן רימון רסס תוצרת איראן, עליו הופיע כיתוב "השהיד מוחמד פריג'".

הסתנן. גבול הרצועה (צילום: Abed Rahim Khatib / פלאש 90)הסתנן. גבול הרצועה (צילום: Abed Rahim Khatib / פלאש 90)

עוד נשא על עצמו הנאשם, מכתב ובו נאמר כי "מוחמד ג'מאל חסן פריג' בן כתיב אלשהיד עזאדין אלקסאם נכנס לישראל עם סכין ופצצה ידנית, כדי להרוג יהודים בגלל הטבח שישראל ביצעה באזרחים ובילדים במלחמה האחרונה בעזה".

כוח צה"ל שפעל באזור הוא זה שהצליח ללכוד את המחבל, להחרים את הסכין וכן להשמיד את רימון הרסס.

ככל הנראה, ועל פי דרישת הפרקליטות, ישאר הנשאם במעצר עד תום ההליכים נגדו.

בנוסף, הותר הלילה(רביעי) לפרסום, כי בפעילות משותפת של המשטרה והשב"כ, נחשפה חוליית טרור של חמאס בשכם, ו- 29 חבריה נעצרו לאחר שתכננו פיגועים רבים נגד ישראל. בימים הקרובים יוגשו לבית המשפט הצבאי ביהודה ושומרון כתבי אישום נגד חברי החולייה. בשב"כ מבהירים כי מעצר החולייה מנע פיגוע חמור שתוכנן לפורים האחרון נגד כוחות ביטחון, דבר שמצביע על נכונות גבוהה מצד חמאס לבצע פעילויות חבלניות מסוכנות, וכן על מסוכנות של מחבלי חמאס המשתחררים מהכלא ושבים לזירת הטרור.

תגיות:עזהמסתננים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה