חדשות בריאות
כ-15 מוסדות חינוך נסגרו בעקבות התפרצות מחודשת של הקורונה
אלפי תלמידים ב-15 מוסדות לימוד נשארו היום בבית בעקבות התפרצות מחודשת של נגיף קורונה שהמוקד שלה בירושלים. בסך הכול נשלחו לבידוד כמעט 1,600 תלמידים ואנשי חינוך
- הידברותלמעקב
- ח' סיון התש"פ||עודכן

(קרדיט: כא - תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



