חדשות בארץ

מנכ"ל משרד הביטחון החדש נכנס לתפקידו

בטקס חילופי מנכ"ל משרד הביטחון, הודה שר הביטחון, בני גנץ, למנכ"ל היוצא אודי אדם ובירך את המנכ"ל הנכנס, אמיר אשל: "בטוח שתטביע חותם, ותהיה שותף מוביל בעיצוב וקידום צורכי הביטחון של ישראל". אלוף-משנה יקי דולף מונה למזכירו הצבאי של שר הביטחון, ויועלה לדרגת תת-אלוף

מנכ"ל משרד הביטחון החדש, אמיר אשל (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)מנכ"ל משרד הביטחון החדש, אמיר אשל (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

בקריה בתל אביב נערך הערב (ראשון) טקס חילופי מנכ"ל משרד הביטחון, במעמד שר הביטחון בני גנץ, השר מיכאל ביטון, ובהשתתפות בכירי משרד הביטחון וצה"ל. אלוף (במיל') אמיר אשל, שכיהן בעבר כמפקד חיל האוויר, החליף את אלוף (במיל') אודי אדם, שכיהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות.

גנץ הודה לאדם על תרומתו למערכת הביטחון בשנים האחרונות: "בדרכך המחויבת והצנועה הובלת שורה ארוכה של רפורמות ופרויקטים משמעותיים. את התוצאה ראינו בתפקודה היצירתי של מערכת הביטחון בזמן משבר הקורונה, ובהתגייסות של כל זרועות הביטחון לסייע למדינת ישראל במשימה המורכבת שטרם הסתיימה".

בהמשך דבריו בירך שר הביטחון את המנכ"ל הנכנס, ה- 24 במספר, של משרד הביטחון: "אנחנו צועדים ביחד כבר שנים רבות, ואני יודע מאיזה חומר קורצת – איש של פתרונות, של ערכים ושל עשייה בלתי פוסקת למען מדינת ישראל. אני בטוח שתטביע חותם, ותהיה שותף מוביל בעיצוב וקידום צורכי הביטחון של ישראל".

גנץ התייחס ליעדים ולאתגרים הצפויים למערכת הביטחון בתקופה הקרובה: "מדינת ישראל ואזרחי ישראל נמצאים בעיצומו של משבר מהגדולים שידענו בהיבט הרפואי, הכלכלי והחברתי. לצד זאת, עומדים בפנינו אותם אתגרים ביטחוניים וגם מדיניים ההולכים ומתעצמים, המחייבים השקעת משאבים רבים. מערכת הביטחון תצטרך להתאים את עצמה לתקופה הזו, ובמציאות הזו תידרש אחריות תקציבית וחברתית".

בנאומו בטקס, אמר אדם: "נשאתי בגאווה רבה וביראת קודש את הזכות להיות חלק מהמשרד הזה שיכול הכל, נכון לכל ועושה הכל למען ביטחונה וחירותה החברתית, הצבאית והכלכלית של מדינת ישראל. אני מבקש למסור הצלחה רבה לחברי אמיר אשל, האיש הנכון במקום הנכון".

המנכ"ל הנכנס אמר כי "קיומה של ישראל מושתתת על יכולתה להגן על עצמה, ולמשרד הביטחון תפקיד חשוב בעיצוב מדיניות הביטחון הלאומי. השילוב של אנשי מקצוע מסורים ורוח מיוחדת ששורה במשרד מביאים אותו להישגים הגדולים שלו. נפעל באחריות מתוך ראייה מפוכחת של המציאות הכלכלית חברתית, נחזק את עוצמתו של צה"ל, לצד תמיכה בכלכלת ישראל על ידי התעשיות הביטחוניות, ובעזרת הרכש הביטחוני ניצור מקומות עבודה מתוך מתן עדיפות לפריפריה".

בתוך כך, מדובר צה"ל נמסר כי ‏אלוף-משנה יקי דולף ימונה למזכירו הצבאי של שר הביטחון. גנץ קיבל את ההחלטה בהתייעצות עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי. עם מינויו לתפקיד, יועלה דולף לדרגת תת-אלוף. הוא יחליף את תת-אלוף עופר וינטר, שמונה למפקד עוצבת האש. מועד ההחלפה יסוכם בקרוב.

תגיות:משרד הביטחוןבני גנץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה