חדשות בארץ

לאחר שרגב אמרה עליו כי הוא "לא בשל", גנץ קטע פגישה עם נתניהו

רגב התייחסה לפריצה לטלפון הנייד של גנץ ואמרה כי "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש". בליכוד מיהרו להתנער מדבריה של שרת התחבורה ומסרו באמצעות בכירים במפלגה כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות"

רגב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)רגב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

שרת התחבורה מירי רגב תקפה בחריפות את שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, והדהדה את מסרי קמפיין הליכוד לפיו גנץ "לא אפוי" ו"נסחט" על ידי האיראנים. בריאיון ל"ידיעות אחרונות" שיפורסם מחר (מחר) היא אמרה: "אני חושבת שהוא לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. נראה אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד". על פי פרסום בחדשות 12, גנץ קטע בשעה זו פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות התבטאויותיה של רגב.

בהתייחס לפריצה לטלפון הנייד של גנץ הוסיפה רגב כי "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש". לדבריה, "גנץ עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האירנים".

בליכוד מיהרו להתנער מדבריה של שרת התחבורה ומסרו באמצעות בכירים במפלגה כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות". עוד אמרו הבכירים כי "הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל". עם זאת, ההערכות הן שרגב, הידועה בקרבתה הרבה לראש הממשלה, לא עלתה למתקפה יוצאת דופן על גנץ מבלי שקיבלה לכך אישור מפורש מנתניהו, שחפץ בטרפוד הרוטציה עם גנץ.  

תגיות:בני גנץמירי רגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה