חדשות בארץ

גנץ נפגש עם ראש המוסד; הפיקוד על חמ"ל הרכש יעבור למשרד הבריאות

שר הביטחון בני גנץ נועד עם ראש המוסד יוסי כהן לפגישת עבודה ראשונה. לקראת העברת הפיקוד על חמ"ל הרכש המשותף מהמוסד למשרד הבריאות, הודה ראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן: "עשיתם את זה בצורה יוצאת מן הכלל – התוצאות מדברות בעד עצמן"

ראש המוסד יוסי כהן (צילום: פלאש 90)ראש המוסד יוסי כהן (צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, נפגש הבוקר (שני) עם ראש המוסד, יוסי כהן. מדובר בפגישת עבודה ראשונה מאז נכנס גנץ לתפקידו כשר הביטחון בשבוע שעבר. מלשכת שר הביטחון נמסר, כי השניים דנו בסוגיות האזוריות והבינלאומיות שעל הפרק ובעבודה המשותפת הצפויה.

אמש הגיע כהן לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגישה נערכה לקראת העברת חמ"ל הרכש המשותף של הציוד הרפואי, שהוקם על רקע משבר הקורונה, לניהולו של משרד הבריאות. הגורמים המקצועיים מקיימים בימים אלה "העברת מקל" מסודרת על מנת לשמר את הפעילות ככל שיידרש.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי נתניהו הודה בפגישה לכהן על שנענה לבקשתו להוביל את חמ"ל הרכש המשותף. הוא שיבח את הישגיו של החמ"ל בהובלת ראש המוסד, שהביא לרכישה מסיבית של ציוד רפואי וציוד מגן חיוני במסגרת המאבק במגפת הקורונה: "הטלתי עליך, יוסי, יחד עם משרד הביטחון לטפל ברכש ובהצטיידות. עשיתם את זה בצורה יוצאת מן הכלל – התוצאות מדברות בעד עצמן".

"אנחנו כרגע מעבירים את הלפיד", הוסיף נתניהו. "אנחנו לא יודעים מה ילד יום, אנחנו לא יודעים מה ילד חודש. כיוון שרכשתם את הניסיון – תזכרו אותו, ייתכן שנידרש לזה שוב. תודה רבה בשמי ובשם אזרחי ישראל על העבודה המצוינת".

כהן אמר לנתניהו, כי "אנחנו בעצם במערכה של למעלה מחודשיים וחצי. נערכנו, על פי הוראתך, לסייע למדינת ישראל בכל העולם של הרכש וההצטיידות, ומעבר לכך בכל הגבולות שאתה מכיר". הוא ציין, כי מחר יימסר "הפיקוד על החמ"ל ועל כל האירוע הזה לידיהם האמונות של משרד הבריאות".

נתניהו וכהן (צילום: חיים צח, לע''מ)נתניהו וכהן (צילום: חיים צח, לע''מ)

תגיות:בני גנץיוסי כהןראש המוסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה