חדשות בארץ

הדיון הבא במשפט רה"מ ייערך ב-19 ביולי; נתניהו הודה לתומכיו

נתניהו הדהד בחשבון הטוויטר שלו את המסר שהשמיע זמן קצר קודם כניסתו לבית המשפט, לפיו "מה שעומד היום למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם" וכי העמדתו לדין בעבירות שחיתות מהווה ניסיון "להפיל אותנו, את המחנה הלאומי, באמצעות תיקים תפורים והזויים". הדיון הבא ייערך בעוד כחודשיים - ב-19 ביולי

נתניהו בבית המשפט המחוזי, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בבית המשפט המחוזי, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים הודיעו היום (ראשון) בתום הדיון הראשון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הדיון הבא ייערך ב-19 ביולי – בעוד כחודשיים. לאחר ששופטיו פטרו אותו ואת הנאשמים האחרים מחובת התייצבות משאר הדיונים עד לשלב ההוכחות, הודה נתניהו לתומכיו על "התמיכה האדירה" והוסיף כי "בעזרתכם ובעזרת השם אמשיך להילחם".

נתניהו הדהד בחשבון הטוויטר שלו את המסר שהשמיע זמן קצר קודם כניסתו לבית המשפט, לפיו "מה שעומד היום למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם" וכי העמדתו לדין בעבירות שחיתות מהווה ניסיון "להפיל אותנו, את המחנה הלאומי, באמצעות תיקים תפורים והזויים". לטענתו, "מדינת ישראל היא שליחות חיי ואמשיך ביתר שאת לשמור עליה ולשמור עליכם. להחזיר את מקומות העבודה שאיבדנו בקורונה ולשמור על הביטחון והחיים שלכם".

מוזס, הנאשם בתיק 2000, מגיע לדיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מוזס, הנאשם בתיק 2000, מגיע לדיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נתניהו הגיע לדיון בלוויית בנו הצעיר, אבנר. מי שלא נכח בהקראת כתב האישום הוא בנו הבכור יאיר, שתקף באותה עת בטוויטר את רשויות אכיפת החוק. "אלוביץ' לא הרוויח!", הכריז יאיר נתניהו. "בזק הרוויחה. למה בזק ו-וואלה לא הועמדו לדין? למה הכסף לא חולט? יש כסף של 'שוחד' ומנדלבלוף לא חילט את הכסף ומחזיר אותו לציבור? הכיצד?" נתניהו הבן הוסיף: "איך זה שבזק כל כך הרוויחה מזה אם המניות שלה התרסקו, והיא נדפקה על ידי נתניהו ברפורמת השוק הסיטונאי? איך בכלל נתניהו 'נתן משהו', כשהוא בסך הכול קיים חתימה על מיזוג עליו עבדו עשרות רגולטורים והיועמ"שים במשך עשור?"

נתניהו מואשם בתיק 1000 במרמה והפרת אמונים, בטענה כי קיבל מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים, בהן בקבוקי שמפניה, סיגרים ותכשיטים. נתניהו נאשם בכך שבמקביל פעל לקידום עסקיו האישיים של מילצ'ן, בצעד המהווה ניגוד עניינים חריף. גם בתיק 2000 מואשם נתניהו במרמה והפרת אמונים, בשל אי-דחיית הצעת שוחד בדמות סיקור עיתונאי אוהד ממו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס. בתיק 4000, בנוסף למרמה והפרת אמונים, מואשם נתניהו בלקיחת שוחד, לאחר שקידם את ענייניו של בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', שהניבו לו, לפי הפרקליטות, כמיליארד שקלים, בו בעת שאלוביץ' פעל להטיית הסיקור באתר וואלה שבשליטתו למען נתניהו ובני ביתו. בניגוד לנתניהו, בתיק 2000 רק מוזס נאשם בשוחד, ואילו בתיק 4000 גם אלוביץ' ורעייתו איריס נאשמים במתן שוחד לנתניהו, נוסף לשיבוש הליכי חקירה.

תגיות:משפט נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה