חדשות בריאות

היה במצב אנוש – והחלים: חולה הקורונה שוחרר לביתו

לאחר שהיה במצב אנוש ומערכות גופו קרסו – דוד מאיר שוורץ בן ה-29 החלים לחלוטין, ובסוף השבוע האחרון שוחרר לביתו

  • א' סיון התש"פ
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

דוד מאיר שוורץ, חסיד גור בן 29, החלים לחלוטין מנגיף הקורונה, לאחר שהיה במצב אנוש. שוורץ אושפז לפני קרוב לחודשיים, בערב שבת הגדול, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

במשך חמישה שבועות היה מונשם ומורדם כשמצבו קשה. במהלך השבועות בהן היה מאושפז, מערכות גופו קרסו וחדלו מלתפקד. מצבו הוגדר אנוש, אך רבים המשיכו להתפלל ולזעוק לרפואתו של דוד מאיר בן ראדה יהודית.

בחסדי שמים, הוא החלים לחלוטין. בסוף השבוע האחרון, ביום שישי כ"ח בסיון, הוא שוחרר לביתו. ילדיו, חבריו ושכניו ליוו אותו בשירה בעת שיצא מבית החולים.

מעניין לציין כי כאשר היה חולה ושרוי בין חיים למוות, התקשרה הגברת גיטי ביר אל רעייתו של שוורץ, ועודדה אותה. ביר, רעייתו של אלי ביר, נשיא 'איחוד הצלה', שאף הוא היה בין חיים למוות, שוחחה עימה במשך דקות ארוכות. "את תראי, דודי יחזור לאיתנו. הוא יתעורר ויחלים. הוא יכריע את הנגיף הארור. אלי בעלי היקר הוא הדוגמא הטובה ביותר שאסור להתייאש ושצריך להמשיך להתפלל עד לסוף הטוב. הוא היה במצב קריטי, דיברו על הגרוע מכל, וב"ה יצאנו מאפילה לאורה".

 הרב זמיר כהן במילים קצרות על כוחה האדיר של תפילה, שאינה שבה ריקם לעולם, ועל ישועות שמחכות להתגשם עבורנו - אם רק נפתח את הפה ונבקש באמת:

תגיות:החלמהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה