סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר בהערות פוליטיות על שרים עם תיקים לא ברורים

אולי זה התפקיד שלנו. לנסות להפוך את הכבוד הזה לביזיון. צריך לשאול את השרים האלה שוב ושוב על פועלם

אא

שתי הערות פוליטיות:

  • משפט אחד של בני גנץ תפס אותי במהלך משדר השבעת הממשלה. "אני מבקש לפנות אליך, אדוני ראש הממשלה, למען עם ישראל, ראוי שאנחנו נבנה את האמון בינינו. אבל לא רק בין ביבי לבין בני, אלא גם בין מחנות שיצטרכו לדבר במקום רק לריב".

וואלה, צודק. זה לא רק ביבי ובני, זה אנחנו. אנחנו לא צריכים להסתכל עליהם ולשאול איך תקופת ממשלת האחדות תיראה, אלא לחשוב גם איך אנחנו מתייחסים למי שהצביע אחרת סביבנו.

  • לא ברור למה להפוך לשר לענייני תפקיד מומצא עדיין נחשב אצלנו כבוד. הרי רוב הציבור בז למי שמקבל תפקיד ריק, עם לשכה ותקציב, רק עבור התואר שר. אז למה הם עושים את זה לעצמם? גם כאן, אולי זה התפקיד שלנו. לנסות להפוך את הכבוד הזה לביזיון. צריך לשאול את השרים האלה שוב ושוב על פועלם, ברשתות החברתיות וגם בתקשורת. לא להרפות ולהבין לאן הכסף שלנו הולך. ישי שנרב ראיין השבוע את צחי הנגבי בגל"צ ברוח זו, עם ירידה לפרטים על פעילותו במשרד לשיתוף פעולה אזורי. אם שרים יתחילו להציג דו"ח פעילות, יידרשו לספק תשובות מקצועיות, יחשפו את הלו"ז שלהם - כנראה יתגלו כאלה שהפנייה "כבוד השר" תישמע מגוחכת לגביהם. וכך, בפעם הבאה, אולי יירתעו מלהיענות להצעות כאלה.

הטור פורסם בעיתון "ידיעות אחרונות".

תגיות:סיון רהב מאירביבי נתניהובני גנץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה