חדשות בריאות

קורונה בבית הספר ברחובות: אשת צוות נוספת אובחנה כחולה

לאחר שאמש נודע כי שני תלמידים בבית הספר נמצאו חיוביים לנגיף, אליו נחשפו מיועצת חינוכית שאובחנה כנשאית בסוף השבוע, היום אובחנה מורה נוספת בבית הספר היסודי "נבון" ברחובות כחולת קורונה. ראש העיר מלול: "אני קורא למשרד הבריאות להיענות לאלתר לבקשתנו לערוך בדיקות לכלל תלמידי בית הספר ומשפחות הילדים שבבידוד. רק בדיקות סקר מדגמיות בכלל מוסדות החינוך בישראל ימנעו מקרים נוספים של הדבקות"

(צילום: AFP)(צילום: AFP)
אא

מורה נוספת בבית הספר היסודי "נבון" ברחובות אובחנה היום (רביעי) כחולת קורונה – כך הודיעה עיריית רחובות. זאת, לאחר שאמש נודע כי שני תלמידים בבית הספר נמצאו חיוביים לנגיף, אליו נחשפו מיועצת חינוכית שאובחנה כנשאית בסוף השבוע. לפי העירייה, נוסף אליהם, גם תלמידת בית הספר הסמוך נמצאה חיובית בבדיקות לזיהוי הנגיף. בשל כך הוחלט ביום ראשון כי שתי כיתות של ילדים המונות 52 תלמידים שבאו עמה במגע, כמו גם אנשי צוות חינוכי ועובדים נוספים – יוכנסו לבידוד וייבדקו, ובית הספר הושבת עד ל-27 במאי.

עיריית רחובות זימנה הבוקר דיון דחוף עם גורמי משרד הבריאות, גורמי חינוך, הורים ונציגות תושבי שכונת רחובות ההולנדית. בישיבה שנערכה בזום ביוזמת ראש העיר רחובות, רחמים מלול, עם כלל הגורמים הרלוונטיים, נכחו ממלא מקומו זוהר בלום, מנכ"ל העירייה דורון מילברג וד"ר אבי צרפתי הממונה על הבריאות בעירייה.

ראש העיר דרש ממשרד הבריאות כי כלל הילדים שנכנסו לבידוד לאחר גילוי הנשאים האחרונים ייבדקו, וכן כל אנשי הצוות ובני משפחותיהם של מי שנכנסו לבידוד. בנוסף, הוא ביקש הנחיות שיבהירו לתושבים כיצד לנהוג, לצד מענה רציף לשאלות העולות מהשטח. בעירייה מסרו כי נציגי התושבים אף העלו במהלך השיחה את דרישתם לביצוע בדיקות לכלל תושבי השכונה. גורמי משרד הבריאות השיבו כי הם ידונו בנושא בקשת בדיקות נוספות, ויחזירו תשובה בהמשך.

ראש העיר מסר: "אני קורא למשרד הבריאות להיענות לאלתר לבקשתנו לערוך בדיקות לכלל תלמידי בית הספר ומשפחות הילדים שבבידוד. חשוב מאוד לפתור עקרונית את סוגיית סכנת ההידבקות בבתי הספר. רק בדיקות סקר מדגמיות בכלל מוסדות החינוך בישראל ימנעו מקרים נוספים של הדבקות". ממלא מקום ראש העיר הוסיף: "ההתעקשות לביצוע הבדיקות הייתה במקום. נמשיך ללוות מקרוב את תושבי השכונה, ההורים והנהלת בית הספר".

בשיחה נכחו גורמי משרד הבריאות הרלוונטיים: דר' עופרה חבקין רופאת המחוז, דר׳ מרינה פוליאקוב הרופאה הנפתית, גורמי חינוך מהעירייה , מנהל אגף הביטחון והחירום אליצור זרחי , ומנהלת בית הספר, יפעת לנציאנו, נציגי הנהגת ההורים ונציגות התושבים בשכונה, ליאת פוגל.

תגיות:קורונהרחובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה