חדשות בארץ

הוגשה הצהרת תובע נגד תושב הצפון החשוד בהסתה נגד נתניהו

הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום בחדרה הצהרת תובע נגד תושב הצפון, כבן 40, החשוד בהסתה לאלימות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסוף השבוע נעצר גבר בן 39 מתל אביב, החשוד בעבירה דומה

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) הצהרת תובע בבית משפט השלום בחדרה נגד תושב אזור הצפון, כבן 40, החשוד בהסתה לאלימות ברשת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

החשוד נעצר לפני כשבוע, בעקבות פוסטים ברשתות החברתיות שקראו לאלימות ופגיעה פיזית בנתניהו. חקירתו אושרה על ידי המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עורכת הדין נורית ליטמן. מעצרו הוארך מעת לעת, וכאמור הבוקר – בתום החקירה – הגישה נגדו הפרקליטות הצהרת תובע. מדובר בצעד מקדים לקראת הגשת כתב אישום בגין העבירות המיוחסות לחשוד.

אמש נמסר מהמשטרה, כי גבר בן 39 מתל אביב נעצר בסוף השבוע, בחשד לפרסומי הסתה לאלימות נגד ראש הממשלה. גם במקרה זה, החקירה אושרה על ידי המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים.

מחקירת המשטרה, המתבצעת במפלג ההונאה של מחוז תל אביב ומתנהלת בליווי הפרקליטות, עלה כי החשוד פרסם תכנים בוטים במדיות שונות, בהם קרא לציבור לנקוט באלימות נגד ראש הממשלה. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד מחר.

שופטת בית המשפט המחוזי, מעיין בן ארי, דחתה ערר שהוגש מטעמו של החשוד על המעצר. היא קבעה, כי לא נפל פגם בהחלטתו של בית משפט השלום, וכי קיים חשש סביר בשים לב לציטוטים מדבריו המכילים "אלמנטים של פעילות כוחנית".

תגיות:הסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה