סגולות

הרב אלימלך בידרמן: זוהי הסגולה הגדולה ביותר

הסגולה הגדולה והמועילה ביותר היא שאדם מתבונן ושם לב לחסדים ולנפלאות שהקב"ה עושה לו מדי יום. קראו את דבריו של הרב אלימלך בידרמן

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"ביתי בת ה-14 סובלת כבר 10 שנים מקשיים בנשימה", סיפר אברך תושב ניו יורק. "היינו איתה אצל כל הרופאים המומחים בעניינים אלו, ואף אחד מהם לא ידע ולא הבין מה שורש הבעיה ומה ניתן לעשות כדי להקל מעליה.

"אדרבה, ככל שהוסיפו לדרוש ברופאים כך גברה הפליאה והתעלומה – מדוע אירע לה ככה, ובאילו דרכים אפשר לרפאותה.

"נשלחנו על ידי כמה מומחים למדינת אריזונה, בדרום מערב ארה"ב, ששם האוויר יבש מאוד. למרות זאת השהות במקום שם הועילה לביתי למשך שבוע אחד בלבד.

"והנה, לפני תקופה קצרה קיבלה הנערה על עצמה, שבכל לילה לפני השינה היא תרשום 10 דברים טובים שה' גמל עימה באותו יום, ועליהם תודה ותהלל לקדוש ברוך הוא, הגומל חסדים טובים שגמלה כל טוב.

"במשך 40 יום הקפידה הנערה להודות לה' לפני השינה, והנה זה פלא: ביום ה-41 נעלמו לחלוטין קשיי הנשימה, והתודה הראשונה שרשמה באותו ערב היתה: 'תודה לך ה' שהצלחתי לנשום כרגיל'"...

את הסיפור המפעים מספר הרב אלימלך בידרמן בעלון "באר הפרשה", והוסיף ברגש: "אכן, הסגולה הגדולה והמועילה משאר כל הסגולות היא, כאשר אדם 'זוקף ראשו' ורואה כיצד הקב"ה מפליא עמו לעשות תמיד בכל עת. ההודאה היא הפתח להביא את הישועה".

מחדרו הקט בביה"ח, אלון פז מרגש: "יש לי רק מילה אחת להגיד לבורא עולם: תודה!"

תגיות:סגולהתודההודיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה